مقالات

دستبند ماه اردیبهشت

دستبند ماه اردیبهشت

دستبند ماه اردیبهشت ، زینت بخش دستان متولدین بهار ، دستبندی است که با استفاده از سنگ های قیمتی مرتبط با اردیبهشت ماه ساخته می شود . زمرد سنگی قیمتی سبز رنگ که مشهورترین سنگ ماه تولد اردیبهشت است و نماد عشق ، ثروت ، باروری ، سلامتی و خرد است .

دستبند ماه اردیبهشت

نور سبز بی نظیر زمرد از ترکیب طیف های طلایی و آبی تشکیل شده که طبق روانشناسی رنگ ها باعث افزایش خلاقیت در ذهن انسان می شود . زمرد سنگی عاطفی است دلیل آن نوع سیاره یعنی ونوس می باشد . زمرد عشق را بین زوجین تقویت و گسترش می دهد . قدرت عاطفی آن تا جایی است که گفته می شود اگر زن و شوهری سنگ زمرد را به همراه داشته باشند ، رابطه شان خراب یا سرد و بی روح شود رنگ سبز این سنگ نیز رو به کم رنگی خواهد رفت ! در قدیم باور بر این بود که اگر زنی زمرد در دست یا آویز داشته باشد و به همسر خود خیانت کند ، این سنگ می شکند و خرد می شود . زمرد درد زایمان را برای زنان باردار رفع و زایمان شان را آسان می کند . چنان چه زمرد را در دهان خود قرار دهید دندان ها را تقویت و مشکلات آن ها را درآینده از بین می برد . زمرد ، گارنت ، یاقوت کبود ، کوارتز صورتی و … همگی سنگ های متولدین ماه اردیبهشت هستند . انتخاب سنگ برای دستبند ماه اردیبهشت به سلیقه و ترجیح شما بستگی دارد . می توانید از یک از آن ها و یا از چند سنگ مختلف در کنار هم استفاده کنید .

دستبند ماه اردیبهشت

دستبند وسیله‌ ای زینتی است که به دور مچ دست بسته می‌ شود و از جنس‌ های ساخته می‌شوند و می‌توانند دارای سنگ‌ قیمتی ، مهره و پلاک باشند .

سنگ های ماه اردیبهشت

زمرد سنگی آرامش بخش ، هماهنگ کننده قوای درونی بدن و الهام بخش روح می باشد و به ما زندگی دوباره برای تجلی و تجدید حیات می دهد و خلاقیت را در ما شکوفا می کند . این سنگ قیمتی کمیاب بالاترین تطابق را برای سنگ ماه تولد اردیبهشت دارد و می توان دستبند ماه اردیبهشت و حتی گردنبند را با آن ساخت . البته متولدین اردیبهشت ماه ، چندین سنگ ماه تولد دارند که در بخش زیر به معرفی آن ها می پردازیم :

  • گارنت : سنگی قیمتی در رنگ های قرمز ، نارنجی ، صورتی ، سبز و قهوه ای است ، که نماد عشق ، شور و اشتیاق ، قدرت ، ثبات و وفاداری می باشد .
  • آونتورین : سنگی قیمتی سبز رنگ با رگه های درخشان و نماد شانس ، خوشبختی ، خلاقیت و فراوانی است .
  • یاقوت کبود : سنگی قیمتی به رنگ آبی و نماد آرامش ، حقیقت ، خرد و وفاداری است .
  • کوارتز صورتی : به رنگ صورتی و نمادی از عشق ، صلح ، آرامش و شفقت می باشد .
  • کهربا :کهربا از صمغ درختان فسیل شده تشکیل می شود .
  • فیروزه : به رنگ آبی یا سبز ، که نماد شانس ، خوشبختی ، محافظت و وفاداری است .

نکاتی برای انتخاب و استفاده از دستبند ماه اردیبهشت

در شرق اعتقاد بر این است که زمرد انرژی های منفی چشم یا همان چشم زخم را از افراد دور می کند و به طور کلی درمان بی نظیری برای چشم های مان است . زمرد درمان روح است و ارتعاشات نوع شفاف آن سنگی بی نظیر برای مراقبه و مدیتیشن و تعادل درونی می باشد . مطمئنا سنگی که این همه خاصیت ، ظرافت و انرژی دارد نیاز به نگهداری و مراقبت دارد . هنگام خرید دستبند ماه اردیبهشت سنگ های با کیفیت بالا را انتخاب کنید زیرا سنگ های بی کیفیت ممکن است کدر یا شکننده باشند . هم چنین دستبند را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید . این کار به شما اطمینان می دهد که سنگ ها واقعی و با کیفیت هستند . برای این که عمر دستبند زیاد شود از آن در برابر ضربه و مواد شیمیایی خشن محافظت کنید ، این کار به حفظ زیبایی و درخشش سنگ ها کمک می کند. دستبند را به طور مرتب با استفاده از یک پارچه نرم و مرطوب تمیز نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید