مقالات

دستبند ماه بهمن

دستبند ماه بهمن

دستبند ماه بهمن ، نوعی زیورآلات است که متولدین ماه بهمن آن را به عنوان نمادی از ماه تولد خود به دست می کنند . این دستبند ها می توانند از جنس های مختلفی مانند طلا ، نقره ، چرم ، سنگ و … ساخته شوند و با طرح ها و مدل های متنوعی در بازار عرضه شوند .

دستبند ماه بهمن

دستبند های ماه دی از جنس های مختلفی مانند طلا ، نقره ، چرم ، سنگ و … ساخته می شوند ، ولی سنگ آمیتست مهم ترین عنصر سازنده این نوع دستبند ها می باشد . شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود ، جنس مناسب را انتخاب کنید . دستبند ماه بهمن با طرح و مدل های متنوعی در بازار عرضه می شوند . قیمت این نوع دستبند های سنگی با توجه به جنس ، طرح و مدل آن ها متفاوت است می توانید با توجه به بودجه خود ، دستبند مناسب را انتخاب کنید . هم چنین می توانید از طریق جستجوی اینترنتی ، تصاویر و مدل های مختلف دستبند ماه بهمن را مشاهده نمایید . از مجموعه سنگ های ماه تولد بهمن بعد از سنگ آمیتیست می توان به گارنت اشاره کرد . گارنت یا لعل مجموعه ای از مواد معدنی است که از دوران برنز به عنوان گوهر های ارزشمند و زیبا مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه به عنوان سنگ متولدین بهمن ماه نیز مورد استفاده قرار می گیرد . از این دو سنگ می توان برای دستبند ماه بهمن استفاده کرد .

دستبند سنگ ارگانیک ماه بهمن

دستبند سنگ ارگانیک نوعی دستبند می باشد که از سنگ های طبیعی ساخته شده باشد .

سنگ ماه بهمن

هر یک از سنگ هایی که در طبیعت وجود دارد خاصیت و ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند . برای متولدین هر ماه یک سنگ اصلی و مخصوص و چندین گوهر فرعی وجود دارد . بعضی از مردم بر این باورند که سنگ های ماه تولد بهمن و هر نوع سنگ تولد مخصوص هر فرد حداکثر تطابق و هماهنگی را با ستاره نجومی و بدن خود داشته باشد . استفاده از این نوع سنگ ها به افراد برای جذب و دریافت انرژی کائنات و همین طور سیاره خود یعنی اورانوس می شود کمک می کند . ولی این باور ها از طالع بینی نجومی و فرهنگ جوامع مختلف برگرفته شده اند . بر اساس این و با توجه به آزمایشاتی که انجام شده برای متولدین هر ماه سنگ ماه تولد خاصی در نظر گرفته شده است که اثرات مثبت زیادی را برای شخص دارد . در پاسخ به این سوال که اصلی ترین سنگ ماه بهمن چیست باید گفت که آمیتیست مهم ترین سنگ ماه تولد بهمن برای مردان و زنان می باشد که به صورت نگین در انگشتر ماه تولد بهمن و دستبند ماه بهمن مشاهده می شود . آمیتیست سنگ متولدین بهمن ماه و یکی از گوهر های با ارزش خانواده کوارتز ، شامل رنگی سلطنتی ، غنی از بنفش و ارغوانی می باشد . این نوع ارزشمند از سنگ متولدین بهمن ماه در بیشتر سایه های بنفش ، یاسی تا ارغوانی روشن دیده شده است .

خواص دستبند ماه بهمن با سنگ آمیتیست

سنگ آمیتیست ، که به عنوان ” سنگ بنفش ” نیز شناخته می شود ، نوعی کوارتز بنفش رنگ است که از دیرباز به عنوان سنگی قیمتی و ارزشمند مورد توجه مردم بوده است . این سنگ زیبا در ساخت زیورآلاتی برای متولدین بهمن ، مثل دستبند ماه بهمن استفاده می شود و در بسیاری از فرهنگ و تمدن ها از این سنگ به عنوان نمادی از معنویت ، پاکی ، محافظت و ثروت استفاده می شده است . گفته می شود که دستبند ماه بهمن با آمیتیست به آرامش ذهن و کاهش استرس و اضطراب و بهبود کیفیت خواب کمک می کند . از قدیم الایام از آمیتیست برای تسکین سر درد استفاده می شده است . برخی بر این باورند که آمیتیست می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن ، دفع سموم از بدن کمک کند . این سنگ قیمتی بر ذهن و روح انسان هم تاثیرات زیادی می گذارد برخی ها معتقدند که آمیتیست باعث افزایش تمرکز و حافظه ، تقویت شهود و خلاقیت ، آرامش ذهن و ایجاد صلح و صفا درونی ، کنترل خشم و عصبانیت و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس می شود . علاوه بر خواص ذکر شده در بالا ، از سنگ آمیتیست در مدیتیشن و فرادرمانی نیز استفاده می شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید