مقالات

دستبند ماه خرداد

دستبند ماه خرداد

دستبند ماه خرداد ، نوعی زیورآلات است که با استفاده از سنگ های قیمتی مرتبط با خرداد ماه ساخته می شود . متولدین خرداد ماه، سه سنگ ماه تولد دارند : مروارید ، یاقوت سفید و سیترین .

دستبند ماه خرداد

مروارید مهم ترین سنگ متولدین خرداد ماه می باشد . مروارید سنگی است که نماد عشق و محبت است و گفته می شود که این سنگ می تواند روابط عاشقانه را تقویت کند و به شما کمک کند تا عشق و محبت بیشتری را در زندگی خود جذب کنید. دستبند ماه خرداد که با مروارید ساخته می شود هدیه ای منحصر به فرد و ارزشمند برای متولدین این ماه و افراد دیگر است . البته که می توانید از نگین های رنگی دیگری که با رنگ خرداد ( سبز ) هم خوانی دارند نیز در دستبند خود استفاده کنید . برای بهره مندی از خواص معنوی و درمانی مروارید ، آن را در تماس مستقیم با پوست خود بپوشید .از پوشیدن دستبند مروارید در حمام ، استخر یا فعالیت های ورزشی خودداری کنید و هم چنین سعی کنید آن را در جعبه یا کیسه ای نرم نگهداری کنید . با مراقبت مناسب، مروارید شما می تواند برای سال های آینده زیبایی و خواص خود را حفظ کند . همان طور که گفتیم سه نوع سنگ برای متولدین خرداد ماه وجود دارد انتخاب سنگ برای دستبند ماه خرداد به سلیقه و ترجیح شما بستگی دارد . می توانید از یک سنگ استفاده کنید یا از چند سنگ مختلف در کنار هم استفاده کنید ، انتخاب با خودتان است .

دستبند سنگی ماه خرداد

دستبند‌ سنگی یکی از زیورآلات زیبا و خاص است که با استفاده از سنگ‌ های گوناگون ساخته می‌ شوند و در کنار زیبایی که دارند، خواص و انرژی‌ های مختلفی را به اطراف خود منتقل می کنند .

سنگ مروارید این گوهر دریایی

مروارید ، سنگی قیمتی که از صدف برخی از نرم تنان به دست می آید، از دیرباز به خاطر زیبایی منحصر به فرد و درخشش ملایمش مورد استقبال قرار گرفته است و برای ساخت دستبند ماه خرداد بهترین گزینه می باشد . اما در ورای این زیبایی ، خواص شگفت انگیزی پنهان است که مروارید را به گوهری ارزشمند در طب سنتی و دنیای مدرن تبدیل کرده است . مروارید سنگی است که به طور سنتی با صلح و آرامش مرتبط است . گفته می شود که این سنگ می تواند اضطراب و استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند تا احساس آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشید . هم چنین می تواند خلاقیت و شهود را تقویت کند و به شما کمک می کند تا به ایده های جدید دست پیدا کنید و به ندای درونی خود گوش فرا دهید . مروارید از شما در برابر انرژی های منفی محافظت می کند ، این سنگ هاله ای محافظ در اطراف شما ایجاد می کند و از شما در برابر چشم زخم و بد شانسی مراقبت می کند . در بخش زیر برخی از ویژگی های مروارید را برایتان آورده ایم :

  • سختی : 2.5 تا 3 در مقیاس موس ( نرم ترین سنگ قیمتی )
  • شفافیت : شفاف تا کدر
  • رنگ : سفید ( رنگ های دیگر مانند صورتی ، کرمی ، زرد و سیاه نیز وجود دارد)
  • محل استخراج : خلیج فارس ، استرالیا ، ژاپن ، فیلیپین ، ایالات متحده آمریکا
  • ارزش : قیمت مروارید به اندازه ، شکل ، رنگ ، درخشش و بی عیبی آن بستگی دارد . مروارید های با کیفیت بالا می توانند بسیار گران باشند .

سنگ دستبند ماه خرداد

همانند مابقی سنگ‌ های ماه تولد ، سنگ ماه خرداد سنگی است که مزایای درمانی و غیر درمانی بسیاری برای افراد متولد شده در این ماه سال دارد . به عبارتی می‌ توان گفت اگر این افراد در جواهرات خود مثل دستبند ماه خرداد از این سنگ‌ ها استفاده کنند، می‌ توانند تاثیرات فوق‌ العاده آن را در زندگی خود مشاهده کنند . باید بدانید که شباهت بسیاری بین سنگ ماه تیر و خواص آن با انواع سنگ‎ های ماه خرداد وجود دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا افراد متولد ماه‌ های دیگر سال نیز بتوانند از خواص سنگ‌ های متولدین خرداد برخوردار شوند . در ادامه قصد داریم به معرفی چندین مورد از پر طرفدارترین سنگ‌ های مخصوص متولدین خرداد بپردازیم :

  • مروارید : سنگی قیمتی که از صدف برخی از نرم تنان به دست می آید و نماد پاکی ، صداقت ، وفا داری ، خوش شانسی و ثروت است .
  • یاقوت سفید : سنگی شفاف و بی رنگ که نوعی کوراندوم است و نشانی از پاکی ، خرد ، صلح ، آرامش و تعادل می باشد .
  • سیترین : نوعی کوارتز به رنگ زرد یا نارنجی است و نماد شادی ، خلاقیت ، فراوانی و ثروت است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید