مقالات

دستبند ماه فروردین

دستبند ماه فروردین

دستبند ماه فروردین ، دستبندی سنگی است که با استفاده از سنگ های قیمتی مرتبط با فروردین ماه ساخته می شود . الماس مهم ترین سنگ ماه تولد فروردین است . البته سنگ هایی مثل جاسپر ، سنگ خون ، توپاز زرد ، یاقوت کبود ، آکوامارین نیز به عنوان ماه تولد فروردین شناخته می شوند .

دستبند ماه فروردین

هر یک از سنگ های موجود در طبیعت خواص ویژه ای دارند دلیل این خاصیت سنگ ها انرژی است که از امواج کیهانی عبور می کند و شما به واسطه سنگ هایی که به گردن یا دست آویخته اید یا به نحوی با بدنتان در تماس قرار دارند دریافت می کنید . الماس ، یکی از گران بهاترین و زیباترین بلور های طبیعت است که با متولدین فروردین ارتباط بیشتری در دریافت انرژی از سیاره حاکم بر آن ها یعنی مریخ بر قرار می کند . البته متولدین فروردین ماه ، دو سنگ ماه تولد دارند . الماس و توپاز . توپاز سنگی قیمتی در رنگ های مختلف ، مثل زرد ، نارنجی ، صورتی ، آبی و بی رنگ است این سنگ نماد شادی ، موفقیت ، دوستی و و فاداری می باشد . می توانید دستبند هایی که با این دو سنگ ساخته می شود استفاده کنید انتخاب بین آن ها به سلیقه و ترجیح شما بستگی دارد . می توانید از یک سنگ یا چند سنگ مختلف در کنار هم استفاده کنید هم چنین از فلزات مختلفی مانند طلا ، نقره ، پلاتین یا چرم برای ساخت دستبند بهره ببرید . دستبند ماه فروردین هدیه ای منحصر به فرد و ارزشمند برای متولدین این ماه و افراد دیگر است .

دستبند ماه فروردین

در میان انواع اکسسوری ها، دستبند یکی از محبوب ترین گزینه ها به شمار می رود که وسیله ای برای زینت بخشیدن به مچ دست می باشد

سنگ الماس ، شاهزاده سنگ های قیمتی

الماس ، سنگی قیمتی که به عنوان “شاهزاده سنگ های قیمتی” شناخته می شود ، نه تنها به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارد ، بلکه به دلیل خواص معنوی و درمانی قدرتمندش نیز مشهور است . این سنگ قیمتی به طور سنتی با عشق ، شور و اشتیاق مرتبط است. گفته می شود که پوشیدن این سنگ می تواند عشق و صمیمیت را در روابط شما افزایش دهد و اشتیاق و میل تان را زنده نگه دارد . الماس سنگی است که می تواند به شما در تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس ، افزایش قدرت درونی ، جذب ثروت و فراوانی ، حفاظت در برابر انرژی های منفی کمک کند .

گفته می شود که این سنگ هاله محافظی در اطراف شما ایجاد می کند و از شما در برابر آسیب های روحی و روانی محافظت می کند . هم چنین با چاکرای ریشه مرتبط است و برخی هابر این باورند که می تواند به تعادل و هماهنگی این چاکرا کمک کند و حس ثبات، امنیت و تعلق خاطر را در شما افزایش دهد . علاوه بر این ها سنگ الماس مزایایی هم برای سلامتی انسان دارد و گفته می شود که این سنگ می تواند تعادل هورمونی را در زنان و مردان افزایش دهد و به باردار شدن آن ها کمک کند . با این همه خواصی که این سنگ دارد آیا بهتر نیست آن را در شکل دستبند ماه فروردین به عزیزان تان که متولد فروردین ماه هستند هدیه دهید .

نکاتی برای انتخاب و استفاده از دستبند ماه فروردین

برای ساخت دستبند ماه فروردین سنگ های با کیفیت بالا را انتخاب کنید ،سنگ های بی کیفیت ممکن است کدر باشند یا بشکنند . اگر قصد خرید دستبند ماه فروردین را دارید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید با این کار به اطمینان می رسید که سنگ ها واقعی و با کیفیت هستند . برای حفظ زیبایی و درخشش سنگ ها از دستبند در برابر ضربه و مواد شیمیایی خشن محافظت کنید و به طور مرتب آن را تمیز کنید این کار را با استفاده از یک پارچه نرم و مرطوب می توانید انجام دهید . برای بهره مندی از خواص معنوی و درمانی سنگ الماس ، دستبند ماه فروردین را در دست چپ خود بپوشید و از پوشیدن آن در هنگام حمام ، استخر یا فعالیت های ورزشی خودداری نمایید . دستبند را در جعبه یا کیسه ای نرم نگهداری کنید. با مراقبت مناسب ، سنگ الماس شما می تواند برای سال های آینده زیبایی و خواص خود را حفظ کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید