مقالات

دستبند ماه مرداد

دستبند ماه مرداد

دستبند ماه مرداد ، زینت گر دستان متولدین مرداد نوعی زیورآلات است که با استفاده از سنگ های قیمتی مرتبط با مرداد ماه ساخته می شود . متولدین مرداد ماه سه سنگ ماه تولد دارند : زبرجد ، مروارید و اونیکس .

دستبند ماه مرداد

دستبندی که با سنگ های ماه مرداد ساخته شود دستبند ماه مرداد نامیده می شود . زبرجد ، مروارید و اونیکس سه سنگ معروف متولدین کرداد ماه هستند . زبرجد سنگی قیمتی به رنگ سبز و نماد شادی ، خلاقیت، فراوانی و ثروت است قیمت آن به رنگ ، شفافیت و اندازه اش بستگی دارد . زبرجد های با کیفیت بالا می توانند گران باشند . مروارید از صدف برخی از نرم تنان به دست می آید و نماد پاکی ، صداقت ، وفاداری ، خوش شانسی و ثروت می باشد . اونیکس با رنگ های مختلف ، از جمله سیاه ، قهوه ای ، قرمز و سفید یافت می شود و نشانی از محافظت ، قدرت ، شجاعت و تعادل عاطفی است . انتخاب سنگ ماه تولد مرداد به سلیقه و علایق شما بستگی دارد . علاوه بر این سه سنگ اصلی ، سنگ های قیمتی دیگری نیز با مرداد ماه مرتبط هستند :

  • کارنلین : سنگی به رنگ نارنجی است که اعتماد به نفس ، شجاعت ، خلاقیت و شور را به ارمغان می آورد .
  • سنگ لاجورد : سنگی قیمتی به رنگ آبی که نماد خرد ، حقیقت ، صداقت و ایمان است .
  • اسکندریت : نوعی سنگ که در نور روز به رنگ سبز و در نور شمع به رنگ قرمز تغییر رنگ می دهد .

زبرجد ، گوهری سبز با خواصی شگفت انگیز

زبرجد ، سنگی قیمتی با رنگ سبز جذاب ، از دیرباز به عنوان سنگ شانس و خوشبختی شناخته شده و مورد توجه جویندگان معنویت و قدرت بوده است . اما در پشت زیبایی جادویی زبرجد ، خواص شگفت انگیزی نهفته است که آن را به گوهری گران بها تبدیل کرده است . زبرجد سنگی است که می تواند به شما در جذب ثروت و فراوانی کمک کند . گفته می شود که این سنگ انرژی و ثروت را به سوی شما جذب می کند و به شما کمک می کند تا به اهداف مالی خود برسید . بعضی ها بر این باورند که این سنگ شادی و آرامش را به ارمغان می آورد و به شما کمک می کند تا از زندگی لذت ببرید .

دستبند ماه مرداد

دستبند‌ سنگی یکی از زیورآلات زیبا و خاص است که با استفاده از سنگ‌ های گوناگون ساخته می‌ شوند و در کنار زیبایی که دارند، خواص و انرژی‌ های مختلفی را به اطراف خود منتقل می کنند ..

یکی دیگر از ویژگی های سنگ زیرجد تقویت خلاقیت و الهام است یعنی ذهن شما را باز می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدیدی را ارائه دهید . هم چنین در برابر انرژی های منفی از شما محافظت می کند . گفته می شود که این سنگ هاله ای محافظ در اطراف شما ایجاد می کند و از شما در برابر چشم زخم و بد شانسی محافظت می کند . بعضی از خواص درمانی نیز به این سنگ نسبت داده می شود . مثلا این سنگ باعث افزایش مقاومت شما را در برابر بیماری ، پاک سازی سموم بدن ، بهبود عملکرد گوارش ، کاهش اضطراب و استرس می شود و آرامش را به ارمغان می آورد و به شما کمک می کند تا بهتر بخوابید . این سنگ بهترین گزینه برای ساخت زیورآلاتی مثل دستبند ماه مرداد می باشد .

نکاتی برای استفاده از دستبند ماه مرداد

همان طور که در بخش های قبل اشاره شد انتخاب نهایی سنگ ماه تولد مرداد به سلیقه و ترجیح شما و هم چنین به خواص و معانی که برایتان اهمیت دارد بستگی دارد . ولی زبرجد معروف ترین سنگ برای متولدین این ماه است . برای این که دستبند ماه مردادی که تهیه می کنید یا می خرید خوب باشد سنگ های با کیفیت بالا را انتخاب کنید . سنگ های بی کیفیت ممکن است کدر باشند یا زود بشکنند . دستبند را از فروشگاه های معتبر بخرید تا اطمینان پیدا کنید که سنگ ها واقعی و با کیفیت هستند . هم چنین می توانید از متریال های مختلفی مانند طلا ، نقره ، پلاتین یا چرم برای ساخت دستبند استفاده نمایید . دستبند را به طور مرتب تمیز کنید . با استفاده از یک پارچه نرم و مرطوب می توانید گرد و غبار و آلودگی را از روی سنگ ها پاک کنید . دستبند ماه مرداد هدیه ای منحصر به فرد و ارزشمند برای متولدین این ماه و افراد دیگر است . با مراقبت مناسب ، زبرجد شما می تواند برای سال های آینده زیبایی و خواص خود را حفظ نماید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید