مقالات

گردنبند ماه اسفند

گردنبند ماه اسفند

گردنبند ماه اسفند می تواند به دو معنی اشاره داشته باشد سنگ و نماد اسفند ماه . مهم ترین چیز این است که گردنبندی را انتخاب کنید که برای شما معنا و مفهومی خاص داشته باشد و از آن لذت ببرید . این نوع گردنبند می تواند گردنبندی باشد که یکی از نماد های ماه اسفند مانند ماهی ، آب یا یک نماد انتزاعی را به تصویر بکشد .

گردنبند ماه اسفند

سنگ ماه تولد اسفند به طور سنتی آکوامارین است . آکوامارین سنگی قیمتی با رنگ آبی و درخشان است که خواص متعددی دارد . گردنبند ماه اسفند می تواند آویزی با نماد های متولدین اسفند ماه و از جنس سنگ آکوامارین داشته باشد . این نوع گردنبند می تواند هدیه ای زیبا و معنی دار برای متولدین اسفند باشد . انتخاب نوع گردنبند به سلیقه و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد . شما می توانید گردنبندی را انتخاب کنید که با سنگ ماه تولد اسفند تزئین شده باشد ، یا این که نماد ماه اسفند را به تصویر بکشد و یا ترکیبی از هر دو باشد . برخی از نماد های ماه اسفند را در بخش زیر برایتان آورده ایم :

  • ماهی : حوت سمبل برج حوت است و ماهی ها در آب های عمیق زندگی می کنند که می تواند نمادی از نا خود آگاه و معنویت باشد .
  • آب : اسفند آخرین ماه از فصل زمستان و زمستان فصلی برفی است . آب می تواند نمادی از پاکی ، تطهیر و تولد دوباره باشد .
  • احساسات : اسفند ماهی حساسی است و این ماه می تواند زمانی برای تأمل در احساسات و افکار درونی باشد .
گردنبند سنگی

گردنبند‌ سنگی، زیورآلات منحصر به فرد و زیبا می باشد که با استفاده از سنگ‌ های طبیعی یا سنگ‌ های قیمتی ساخته می‌ شوند .

ویژگی اسفند ماهی ها

اسفند آخرین ماه سال و دوازده امین ماه از تقویم شمسی است . این ماه با فصل زمستان و برج حوت در منجمله ارتباط دارد . نماد های ماه تولد اسفند نشان می دهد که متولدین‌ این ماه بسیار آرام هستند و به خورد و خوراک و پوشاک خود اهمیت زیادی قائل اند . بسیار مبتکر ، اهل بحث ، خوش‌ صحبت می باشند . متولدیت اسفند ماه عموما اجتماعی و اهل معاشرت ، دل سوز ، مهربان و مسئولند و به علوم انسانی ، ادبیات و هنر علاقه‌ زیادی نشان می‌ دهند . از شاخصه های آن ها می‌ توان به خیر خواه و مهربان بودن اشاره کرد . آن ها از مشاغل سخت گریزان و تاحدی راحت‌ طلب به شمار می روند . متولدین اسفند ماه برای رسیدن به خواسته‌ های خود ، خیلی راحت و آسان تغییر عقیده می دهند . اغلب عادت دارند از این شاخه به آن شاخه بپرند .به مکان هایی مثل تئاتر و موزه علاقه نشان می دهند و هم چنین تماشای فیلم‌ های غمگین و رمانتیک را به بقیه ژانر ها ترجیح می‌ دهند . گردنبند ماه اسفند که برگرفته از نماد های ماه اسفند است بهترین کادوی تولد برای اسفند ماهی هاست .

خواص گردنبند ماه اسفند با سنگ آکوامارین

آکوامارین سنگی قیمتی با رنگ آبی روشن و بعضا تیره است که به طور سنتی به عنوان سنگ ماه تولد اسفند شناخته می شود . گفته می شود که این سنگ خواص متعددی دارد که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی و روانی بر روی انسان اثر می گذارد . تقویت سیستم ایمنی بدن ، بهبود بینایی ، کاهش استرس و اضطراب ، تنظیم فشار خون ، کاهش درد و التهاب ، سم زدایی بدن ، تقویت سلامت دهان و دندان و بهبود کیفیت خواب از خواص فیزیکی آکوامارین می باشد و برخی از خواص روحی و روانی آکوامارین عبارتند از : افزایش آرامش و صلح ، جذب ثروت و فراوانی ، تقویت عشق و تعهد ، محافظت در برابر بلایا ، تقویت خلاقیت و شهود ، افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس ، ارتباط با دنیای معنوی ، تقویت شجاعت و جسارت و ایجاد تعادل در احساسات . علاوه بر این، گفته می شود که آکوامارین سنگی خوش شانس است و می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند . برای این که از تمام خواص این سنگ بهره ببرید می توانید گردنبند اسفندماه خود را با آن بسازید و همیشه به همراه داشته باشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید