مقالات

گردنبند ماه تیر

گردنبند ماه تیر

گردنبند ماه تیر گردنبند با سنگی است که به طور سنتی با ماه تیر مرتبط می باشد مثل یاقوت سرخ . ماه تیر از 21 ژوئن تا 22 ژوئیه طول می کشد و با علامت زودیاک خرچنگ همراه است .

گردنبند ماه تیر

گردنبند های ماه تیر اصولا با سنگ و نماد های ماه تیر ساخته می شود . سنگ تولد تیر ماه هم مثل دیگر سنگ‌ های ماه تولد دارای انرژی کیهانی است که از طریق تماس طلا و جواهر مزین به این سنگ با بدن فرد به او منتقل می‌ شود . بعضی از مردم بر این باورند که هر ماه تولد یک سنگ ویژه‌ ای دارد که می‌ توان از انرژی آن برای درمان بیماری‌ یا بهبود شرایط روحی فرد استفاده کرد . سنگ متولدین تیر ماه یاقوت سرخ است ، یاقوت سرخ سنگی الهام بخش است که می تواند خلاقیت ، نو آوری و ایده های جدید را در فرد برانگیزد . بسیاری از افراد ترجیح می دهند گردنبند ماه تیر با این سنگ را بپوشند . البته برخی دیگر ممکن است زیورآلات با سنگی انتخاب کنند که با باور های معنوی آن ها مطابقت داشته باشد مثلا گردنبند سنگ تولد فرزند یا یکی از عزیزانشان بپوشند ، در نهایت ، بهترین گردنبند ماه تیر گردنبندی است که دوست دارید بپوشید و معنی خاصی برای شما داشته باشد .

سنگ های ماه تیر

مهم ترین و اصلی ترین سنگ ماه تیر یاقوت سرخ می باشد . یاقوت سرخ سنگی عاشقانه است که نماد عشق عمیق ، وفاداری و تعهد است . این سنگ اغلب به عنوان هدیه ای برای معشوقه ها در مناسبت های خاص مانند سالگرد ازدواج یا روز ولنتاین داده می شود . انتخاب سنگ ماه تولد در نهایت به سلیقه شخصی و باور های فرد بستگی دارد بنابراین سنگی را انتخاب کنید که با شما طنین انداز شود و معنی خاصی برای شما داشته باشد ، بهترین سنگ ماه تولد برای تیر سنگی است که دوست دارید بپوشید و معنی خاصی برای شما داشته باشد . در اینجا چند سنگ قیمتی دیگر وجود دارد که اغلب با تیر مرتبط هستند و می توانید گردنبند ماه تیر را با آن بسازید :

  • مروارید : مروارید سنگی قیمتی ارگانیک است که در داخل صدف تشکیل می شود . مرواریدها خلوص ، بی گناهی و حکمت را به ارمغان می آورند .
  • زمرد : زمرد نوعی سنگ قیمتی به رنگ سبز و نماد عشق ، امید و شادی است .
  • کارنلیان : کارنلیان نوعی عقیق قرمز یا نارنجی است و گفته می شود که خلاقیت، انگیزه و اعتماد به نفس را به ارمغان می آورد .
  • الکساندریت : الکساندریت سنگی قیمتی کمیاب است که به رنگ سبز در نور روز و بنفش در نور شمع تغییر رنگ می دهد.
  • مون استون : مون استون نوعی سنگ قیمتی با رنگ سفید یا شیری رنگ است و سمبلی از آرامش، شهود و وضوح ذهنی می باشد .
گردنبند سنگی

گردنبند‌ سنگی، زیورآلات منحصر به فرد و زیبا می باشد که با استفاده از سنگ‌ های طبیعی یا سنگ‌ های قیمتی ساخته می‌ شوند .

خواص گردنبند ماه تیر با یاقوت سرخ

یاقوت سرخ ، سنگی قیمتی با رنگ قرمز آتشین ، از دیرباز به عنوان یکی از ارزشمند ترین و محبوب ترین سنگ های قیمتی در جهان شناخته شده است . این سنگ نه تنها به دلیل زیبایی خیره کننده اش مورد تحسین قرار می گیرد ، بلکه به دلیل خواص متعدد و قدرتمندی که به آن نسبت داده می شود نیز مشهور است . پوشیدن گردنبند ماه تیر با یاقوت سرخ خواص زیادی دارد و در این بخش برخی از مهم ترین خواص آن را که از نظر علمی ثابت شده یا در باور های سنتی و فرهنگی ریشه دارند را آورده ایم . یاقوت سرخ به عنوان سنگی شناخته شده است که شجاعت ، قدرت اراده و اعتماد به نفس را در فرد افزایش می دهد . گفته می شود که این سنگ به افراد کمک می کند تا بر ترس و تردید های خود غلبه کنند و با اطمینان به دنبال اهداف خود بروند . اعتقاد بر این است که این سنگ می تواند به جذب فرصت های جدید ، افزایش ثروت و رونق در کسب و کار کمک کند . هم چنین به عنوان سنگی محافظ شناخته می شود که می تواند از فرد در برابر انرژی های منفی ، چشم زخم و حسادت افراد دیگر محافظت کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید