مقالات

گردنبند ماه شهریور

گردنبند ماه شهریور

گردنبند ماه شهریور ، گردنبندی با نماد و سنگ متولدین شهریور می باشد و می‌ تواند با شکل های مختلفی طراحی و ساخته شود . یاقوت کبود سنگ ماه شهریور است ، با این وجود شما می‌ توانید سنگی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید یا سنگی که با شخصیت و نیاز های شما مطابقت داشته باشد .

گردنبند ماه شهریور

بعضی از زیورآلات وجود دارند که مخصوص متولدین ماه های خاصی می باشند گردنبند ماه شهریور یکی از آن هاست که در ساخت آن از نماد و سنگ های ماه شهریور استفاده شده است . انتخاب نوع گردنبند ماه شهریور به سلیقه و ذوق شخصی شما بستگی دارد مثلا می توانید گردنبندی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و رنگ لباس‌ هایتان هم خوانی داشته باشد . در بخش زیر به چند نمونه از رایج‌ ترین نماد های شهریور ماه اشاره می‌ کنیم :

  • یاقوت کبود : یاقوت کبود سنگی خوش‌ رنگ و قیمتی است که به عنوان سنگ ماه تولد شهریور شناخته می‌ شود .
  • خوشه گندم : خوشه گندم یکی از نماد های ماه شهریور و نماد برکت ، فراوانی و ثمر است .
  • الهه دیمتر : دیمتر در اساطیر یونان ، الهه کشاورزی و حاصل خیزی است و به عنوان حامی متولدین شهریور شناخته می‌ شود . می‌ توانید گردنبندی با تصویر دیمتر یا نماد های مرتبط با او مانند خوشه گندم ، داس و سبد میوه برای خودتان تهیه کنید .
  • صورت فلکی سنبله : سنبله صورت فلکی مربوط به ماه شهریور است .
گردنبند سنگی ماه شهریور

گردنبند سنگی با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ساخته می شوند .

نماد های ماه شهریور

ماه شهریور ششمین ماه از تقویم شمسی و دومین ماه از فصل پاییز است. این ماه به برج سنبله در صور فلکی تعلق دارد و متولدین آن از 23 مرداد تا 22 شهریور هستند . در جدول زیر همه ی نماد های ماه شهریور را آورده ایم توجه به این نکته ضروری است که نماد ها صرفاً بازتابی از ویژگی‌ های کلی متولدین هر ماه هستند و ممکن است در مورد همه افراد صدق نکنند زیرا شخصیت هر فرد تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند ژنتیک ، محیط و تجربیات زندگی شکل می‌ گیرد و نمی‌ توان آن را به طور کامل با توجه به ماه تولدش پیش‌ بینی کرد همان طور که در بالا اشاره کردیم از این نماد ها می توانید در ساخت دستبند و گردنبند ماه شریور بهره ببرید .

نوع نماد نماد توضیحات
عنصر خاک خاک نماد ثبات ، استحکام ، نظم و عملی بودن است . متولدین شهریور به دلیل منظم و دقیق بودن و مسئولیت‌ پذیری شناخته می‌ شوند .
حیوان گاو گاو سمبلی از صبوری ، پشتکار ، وفاداری و سخاوت است . متولدین شهریور معمولاً افرادی صبور ، سخت‌ کوش و قابل اعتماد هستند .
فلز جیوه جیوه نماد ذهن تیز ، قدرت تجزیه و تحلیل ، مهارت‌ های ارتباطی و انعطاف‌ پذیری است . به دلیل هوش بالا ، قدرت حل مسئله و توانایی برقراری ارتباط موثر متولدین شهریور ماه این فلز به آن ها نسبت داده می شود .
رنگ سبز  رنگ سبز نشانی از رشد ، سلامتی ، طبیعت و تعادل است .
سنگ  یاقوت کبود یاقوت کبود ، دومین سنگ سخت بعد از الماس می باشد . این سنگ خواص بسیاری دارد و بهترین سنگ‌ برای انتقال انرژی به متولدین ماه شهریور به حساب می آید .
گل مارگریت مارگریت نماد معصومیت ، پاکی، نظم و ظرافت است .
روز چهارشنبه چهارشنبه در اساطیر یونان به مرکوری ، خدای تجارت و ارتباطات تعلق دارد و شهریور ماهی ها به دلیل مهارت‌ های ارتباطی قوی ، توانایی مذاکره و تمایل به تجارت شناخته می‌ شوند .
شعار من تجزیه و تحلیل می‌ کنم این شعار به قدرت تجزیه و تحلیل ، توجه به جزئیات و تمایل به حل مسئله در متولدین شهریور اشاره دارد .

خواص گردنبند ماه شهریور با یاقوت کبود

مواد تشکیل دهنده یاقوت آلومین خالص می باشد که امکان دارد به مقدار کم با مواد دیگر شامل کروک و آهن آمیخته شود . در لایه‌ های آتشفشانی قدیمی هند و تبت یافت می‌ شود و دارای انواع مختلف است که بهترین و قیمتی تر نوع آن ، سنگ کبود ( یاقوت کبود ) است . یاقوت بعد از الماس سخت‌ ترین کانی‌ به حساب می آید  وجود بعضی ناخالصی‌ ها سبب ایجاد رنگ‌ های متفاوت مانند آبی ، زرد ، سرخ ، صورتی ، نارنجی ، و بنفش در کوراندوم می‌ شود. پوشیدن گردنبند ماه شهریور با سنگ یاقوت کبود سبب تعادل چاکرا های پنجم و ششم در بدن می شود . هم چنین ، به استفاده کننده از آن ، این اجازه را می دهد تا افکارش را سامان دهی کند و به موفقیتی حتمی دست یابد . به بیان ساده تر ، حفظ تمرکز از خواص یاقوت کبود می باشد . البته به جز یاقوت کبود سنگ های دیگری نیز برای ساخت گردنبند ماه شهریور وجود دارد مثل عقیق ، یشم و سیترین عقیق سنگی در رنگ‌ های مختلف مانند قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی و بنفش است ، یشم سنگی با رنگ سبز یا سبز-آبی و نماد صلح ، آرامش و تعادل می باشد و سیترین سنگی به رنگ زرد یا نارنجی و سمبلی از شادی ، خلاقیت و فراوانی است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید