مقالات

گردنبند ماه مرداد

گردنبند ماه مرداد

گردنبند ماه مرداد گردنبندی است که با سنگ و نماد های ماه مرداد ساخته شده است ، ماه مرداد از 23 جولای تا 22 آگوست طول می کشد و با علامت زودیاک شیر همراه است .

گردنبند ماه مرداد

گردنبند های ماه مرداد با نماد و سنگ متولدین مرداد ماه ساخته می شود . بهترین و مهم ترین سنگ متولدین مرداد ماه زبرجد یا همان پریدوت است . زبرجد نگینی نیمه قیمتی و قدیمی می باشد که به وفور در خاورمیانه کشف می شود و به عنوان نگین گردنبند ماه مرداد می توان از آن بهره برد . زبرجد سنگی است که با عشق ، صلح و هماهنگی مرتبط است و درخشش آن همانند شیشه است . به یاد داشته باشید که هر سنگ قیمتی، انرژی منحصر به فرد خود را دارد و می تواند طلسمی قدرتمند برای متولدین مرداد باشد . نمادی که می توان در ساخت گردنبند ماه مرداد از آن استفاده کرد شیر است . با همه این حال انتخاب نهایی سنگ ماه تولد مرداد به سلیقه و ترجیحات شخصی افراد بستگی دارد به همین دلیل سعی کنید سنگی را انتخاب کنید که با رنگ مورد علاقه شما ، ارتعاشات و یا جنبه ای از شخصیت تان که می خواهید تقویت کنید ، هم سو باشد .

سنگ های ماه مرداد

مرداد ماه ، که از 23 جولای تا 22 آگوست ادامه دارد ، تحت سلطه ی شیر ، شجاع ترین و با ابهت ترین علامت زودیاک قرار دارد . مرداد ماهی ها مفتخرند که تعدادی سنگ قیمتی زیبا و قدرتمند را به عنوان نماد ماه خود انتخاب کنند . هر کدام از این سنگ ها ، رنگ و ارتعاشات منحصر به فرد خود را به ارمغان می آورند و جنبه های مختلف شخصیت متولدین مرداد را تجلی می بخشند . برخی از محبوب ترین سنگ های ماه تولد مرداد که برا ساخت زیورآلات این ماه مثل گردنبند ماه مرداد مناسب می باشند عبارتند از :

  • زبرجد : این سنگ قیمتی درخشان به رنگ سبز ، نماد شادی ، ثروت و صلح درونی است هم چنین خلاقیت و الهام را افزایش می دهد و به فرد کمک می کند تا بر چالش ها غلبه کند .
  • اونیکس : سنگی تیره و خوش رنگ که با قدرت ، حفاظت و اعتماد به نفس همراه است . این سنگ منفی نگری را دور و تمرکز و اراده را تقویت می کند .
  • یاقوت : یاقوت سنگی آتشین و پرشور و نماد عشق ، اشتیاق و رهبری است و شجاعت ، اعتماد به نفس و انگیزه را افزایش می دهد .
  • اسپینل : سنگی رنگارنگ و متنوع که در طیف وسیعی از رنگ ها از جمله قرمز، صورتی، آبی و نارنجی یافت می شود .
  • ساردونیکس : سنگی با رگه های قهوه ای و نارنجی که نماد ثبات، تعادل و شجاعت است . ساردونیکس گفته می شود که به فرد در تمرکز بر اهداف خود و غلبه بر موانع کمک می کند .
گردنبند سنگی

گردنبند‌ سنگی ، زیورآلات منحصر به فرد و زیبا می باشد که با استفاده از سنگ‌ های طبیعی یا سنگ‌ های قیمتی ساخته می‌ شوند

خواص گردنبند ماه مرداد با سنگ زبرجد

زبرجد ، سنگی قیمتی به رنگ سبز درخشان که از دیرباز به دلیل زیبایی و خواص متعددش مورد تحسین قرار گرفته است . پوشیدن گردنبند ماه مرداد با این سنگ مزایا و خواصی دارد که در اینجا برخی از مهم ترین آن که در باور های سنتی و فرهنگی ریشه دارند ، آورده شده است . زبرجد به عنوان سنگی شناخته شده است که شادی ، خوش بختی و آرامش درونی را به ارمغان می آورد . گفته می شود که این سنگ منفی نگری و افکار اضطرابی را دور می کند و به فرد کمک می کند تا دیدگاهی مثبت تر به زندگی داشته باشد. زبرجد با ثروت، رفاه و فراوانی مادی مرتبط است و اعتقاد بر این است که این سنگ می تواند به جذب فرصت های جدید ، افزایش ثروت و رونق در کسب و کار کمک کند . گفته می شود که این سنگ به هنرمندان ، نویسندگان و سایر افراد خلاق کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود دست پیدا کنند هم چنین این سنگ گران بها می تواند به افزایش عزت نفس ، اعتماد به نفس و حس ارزشمندی در فرد کمک کند . گردنبند ماه مرداد را به راحتی می توانید از سایت مایندآپ مارکت تهیه نمایید و از خواص بی نظیر آن بهره ببرید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید