مقالات

گردنبند ماه مهر

گردنبند ماه مهر

گردنبند ماه مهر را می‌ توان به اشکال مختلفی با نماد و سنگ‌ های متولدین مهر ماه ساخت . این نوع گردنبند ها می‌ توانند به صورت ساده و مینیمال یا با نگین و تزیینات مختلف طراحی شوند .

گردنبند ماه مهر

گردنبند های ماه مهر و به طور کلی زیورآلات ماه مهر را با طرح های گوناگونی می توان ساخت . انتخاب نوع گردنبند ماه مهر به سلیقه و ذوق شخصی شما بستگی دارد . مثلا می توانید رنگ و جنس گردنبند را ملاک انتخاب خود قرار دهید و یا گردنبندی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و رنگ لباس‌ هایتان همخوانی داشته باشد . اگر به دنبال گردنبندی با نگین هستید ، سنگی را انتخاب کنید که معنی و نماد خاصی برای شما داشته باشد سنگ اپال اصلی ترین سنگ ماه مهر و نماد تعادل ، عشق و محافظت است . در نهایت ، مهم‌ ترین چیز این است که گردنبندی را انتخاب کنید که دوستش دارید و از پوشیدن آن لذت می‌ برید .در اینجا به چند نمونه از رایج‌ ترین نماد های ماه مهر اشاره می‌ کنیم :

  • سنگ اپال : اپال سنگی رنگارنگ و نماد امید ، خوش‌ شانسی و خلاقیت است .
  • ترازو : ترازو نماد ماه مهر که نشانی از عدالت ، تعادل و دیپلماسی می باشد .
  • الهه ونوس : ونوس در اساطیر یونان ، الهه عشق ، زیبایی و هنر است و به عنوان حامی متولدین مهر شناخته می‌ شود . می‌ توانید گردنبند ماه مهر با تصویر ونوس یا نماد های مرتبط با او مانند قو ، کبوتر و گل رز سفارش دهید .
  • صورت فلکی ترازو : ترازو صورت فلکی مربوط به ماه مهر است .
گردنبند سنگی ماه مهر

گردنبند سنگی از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ساخته می شوند .

نماد های مهر ماهی ها

ماه مهر هفتمین ماه از تقویم شمسی و سومین ماه از فصل پاییز است. این ماه به برج ترازو در صور فلکی تعلق دارد و متولدین آن از 23 شهریور تا 22 مهر هستند . برای ماه مهر چندین نماد وجود دارد که در جدول زیر برایتان آورده ایم . توجه به این نکته مهم است که نماد ها صرفاً بازتابی از ویژگی‌ های کلی متولدین هر ماه هستند و ممکن است در مورد همه افراد صدق نکنند ولی می توانید در گردنبند ماه مهر از آن ها استفاده نمایید .

نوع نماد نماد توضیحات
عنصر هوا هوا نماد ذهن تیز ، قدرت تجزیه و تحلیل ، مهارت‌ های ارتباطی و انعطاف‌ پذیری است . متولدین مهر به دلیل هوش بالا ، قدرت حل مسئله و توانایی برقراری ارتباط موثر شناخته می‌ شوند .
حیوان گرگ گرگ نماد وفاداری ، فداکاری ، شجاعت و رهبری است .
فلز  مس مس نماد زیبایی ، تعادل ، دیپلماسی و صلح است مهر ماهی ها به دلیل علاقه به زیبایی ، تمایل به ایجاد صلح و هماهنگی و مهارت‌ های دیپلماتیک شناخته می‌ شوند .
رنگ صورتی رنگ صورتی برگرفته از عشق ، محبت ، ظرافت و صلح است.
سنگ اپال اپال سنگی رنگارنگ است ولی با رنگ‌ های مختلفی مانند سفید ، آبی ، صورتی ، نارنجی و سیاه هم پیدا می شود .
گل  رز  گل رز نماد عشق ، زیبایی، اشتیاق و تعادل است . متولدین مهر ماه به دلیل عاطفی بودن و تمایل به ایجاد تعادل در زندگی شناخته می‌ شوند .
روز جمعه روز جمعه در اساطیر یونان به آفرودیت ، الهه عشق و زیبایی تعلق دارد .
شعار من وزن می‌ کنم این شعار به تمایل مهر ماهی ها به عدالت ، تعادل و انصاف اشاره دارد .

خواص گردنبند ماه مهر با سنگ اپال

سنگ اپال سنگی قیمتی با ترکیب شیمیایی سیلیکات آلومینیوم ، پتاسیم و سدیم (Na,K)AlSi3O8 است که به دلیل درخشش و هاله ظریف خود که ناشی از پدیده آدورسنس ( adularescence ) است ، شناخته می‌ شود . اپال در رنگ های مختلفی مثل سفید ، خاکستری ، صورتی ، زرد ، نارنجی ، قهوه‌ای و آبی یافت می‌ شود . این سنگ به عنوان سنگی تعادل‌ بخش شناخته می‌ شود که می‌ تواند چاکراهای مختلف بدن را به تعادل برساند . تقویت خلاقیت و شهود ، افزایش خوش‌ شانسی و امید از خواص بارز اپال است و با پوشیدن گردنبند ماه مهر با این سنگ می توانید از آن بهره ببرید . بهتر است بدانید که سنگ اپال سنگی حساس است و باید با احتیاط از آن نگهداری شود باید آن را از ضربه ، خراش و مواد شیمیایی دور نگه دارید . اپال را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید ، زیرا ممکن است رنگ آن تغییر کند . اگر به دنبال سنگی زیبا و با خواص معنوی و درمانی هستید، سنگ اپال می‌ تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید