مقالات

روانشناسی رنگ ارغوانی

روانشناسی-رنگ-ارغوانی

روانشناسی رنگ ارغوانی

در روانشناسی سنگ ارغوانی آن ها دارای ارتعاشات و انرژی هایی می باشند که اگر ما درست از آن ها به کار ببریم می توانند فواید زیادی برای ما داشته باشند. رنگ ارغوانی ترکیبی از ثبات رنگ آبی و انرژی رنگ قرمز می باشد. در روانشناسی رنگ ارغوانی این رنگ نماد قدرت، وفاداری، جاه طلبی، لوکس بودن، شکوه و ثروت است. نشانگر عقل و معنویت می باشد. وابسته خلاقیت رمز و راز و سحر و جادو بوده و همچنین رنگ روز پنجشنبه ارغوانی است. ممکن است بپرسید آیا رنگ ها در زندگی ما تاثیر بسزایی دارند همیشه احساس می کنید که جاذبه خاصی نسبت به یک رنگ دارید؟ رنگ لباس های شما لوازم جانبی و خیلی از اشیای دیگری که انتخاب می نمایید وابسته به یک رنگ غالب می باشد؟ رنگها حالت های افکار و شخصیت را به تصویر می کشد. حتی اگر ادعا کنیم که یک رنگ مورد علاقه داشته باشیم، وضعیت های گوناگون احساسی در طول روز می تواند ما را به انتخاب رنگ های دیگری که برای آن لحظه جذاب تر میباشد سوق دهد.

رنگ ارغوانی

این یک رنگ زیبا می باشد که هم بوسیله زنان و هم مردان انتخاب می شود. از آن جایی که این ترکیب کروماتیک بین آبی آرام عمیق و قرمز آتشین است. ارغوانی بعنوان تعادل میان این دو رنگ اولیه به حساب می آید. در این حالت به ما بینشی می دهد که کمک می کند تا هم با منطق و هم با احساساتمان مساهده نماییم. این ترکیبی از آرایش رنگ آمیزی چشم انداز بینش و خودآگاهی می باشد. طبیعت نمونه های ارغوانی زیادی ندارد. گل هایی که دارای این رنگ می باشند. کمیاب و کمی نادر و ظریف هستند. این رنگ همچنین به معنی اشتیاق قدرت و تحمل است.

ارغوانی رنگ هنر و خلاقیت

پرتو های ارغوانی بویژه در فعالیت هنری مفید می باشد که در آن نتایج ابتدایی و جدید بایستی با استفاده از ابزار و روشهای زمان گذشته ایجاد گردد. روانشناسی رنگ ارغوانی به ما می گوید هر جا که قوه تخیل رویا و تفکر بصری مورد نیاز می باشد. ارغوانی هم حاضر است. با توجه به روانشناسی رنگ ارغوانی خیلی از آن ها در تخصص های هنری یا هنرهای اجرایی سرآمد می باشند. اموری مانند نویسندگی و هنرپیشگی یا تجلی رویاها به عالم واقعیت از راه پردازش آزادانه و خلاقانه در ید ارغوانی است. آن ها قدرت طبیعی خلاقیت را برای ما فراهم می نمایند. آنها به ما در تجسم ایجاد و اختراع یاری می کنند. خلاقیت ما را تحریک می نمایند.

روانشناسی-رنگ-ارغوانی

شخصیت شناسی و روانشناسی رنگ ارغوانی

ارغوانی ها عاشق این می باشند که یک مکانی مقدس را با عود بخور، شمع، نور، رنگ، گل و گیاه و موسیقی تزیین نمایند. تا به این طریق تجارب جادویی شان را از سفرهای الهام قسمت روحی حفظ نمایند. تا زمانی که ارغوانی ها عالم والا وصل هستند از تفکرات خیالی الهام می گیرند. و اندیشه های نو پدید می آورند شاد و خرسند خواهند بود و تأثیری قدرتمند بر خود و کره خاکی خواهند داشت. روانشناسی رنگ ارغوانی به ما می گوید بیشتر کودکان این رنگ را دوست دارند. ارغوانی رنگی است که اکثر هنرمندان علاقه مند هستند. اگر شما یک هنرمند هستید در پیرامون مکانی که هستید بیشتر از رنگ ارغوانی استفاده کنید.

به این علت که می توانید آسان تر الهام هنری بگیرید. ارغوانی یک رنگ اصیل و باشکوه و زیبا می باشد. و می تواند ما را در یک داد و ستدهای بزرگ یاری کند اگر بدانیم چگونه از آن به کار ببریم. ارغوانی ها چندان به بدن فیزیکی شان پیوند ندارند. آن ها اغلب استخوان بندی ظریفی دارند. به این دلیل که ارغوانی ها با زمینی بودن مشکل دارند، نیاز به مراقبت بیشتری از جسمشان دارند. تمرین هایی مانند ورزش، باغبانی، شنا و دیگر اشکال فعالیت های جسمانی آرام به ارغوانی ها یاری می کند که به کالبد فیزیکی شان متصل شوند.

سنگها و گوهرهای ارغوانی مناسب متولدین چه ماهی هستند؟

جدا از بحث روانشناسی رنگ ارغوانی از لحاظ باورهای ماورائی و متافیزیک اعتقاد بر این است که جواهر با رنگ ارغوانی دارای نفوذ مفید در رابطه با قدرت ذهنی، افزایش معنویت آرام کردن اضطراب و طراوت سازی بدن برای یادگیری یک فرایند جدید است. اگر دانشجو هستید. و یا از یک دوره دشوار عبور می کنید کریستال درمانی با جواهرات ارغوانی می تواند به شما یاری نماید. تا وضعیت را بسیار آسان تر کنید. هر یک از رنگ هایی که ما می بینیم یک نمودار چرخشی از رنگ های طبیعت است که از زمستان با رنگ های بنفش و آبی آغاز می شود. و هر رنگ معرف یک ماه خاص از سال است. رنگ ارغوانی رنگ سنگ جواهری با همان نام آمتیست، رنگ طبیعت تولد نوزادان متولد شده ای می باشد که در سال های گذشته و آینده به بدنیا آمده اند. و رسیدن تحول زمستان را خبر می دهند. در نتیجه مطابق با چرخ بزرگ رنگ های زندگی سنگ هایی به رنگ ارغوانی متعلق به متولدین 21 تا 20 دسامبر یعنی آذر ماه است.

آرامش ذهنی و مدیتیشن با سنگهای ارغوانی رنگ

رنگ ارغوانی یک رنگ خوب برای مدیتیشن می باشد. از لحاظ فیزیکی ارغوانی می تواند اثرات آرامبخش را بر روی ذهن و اعصاب و تعالی را بالا و خلاقیت را راه اندازی نماید. در نتیجه از این دیدگاه شما می توانید در هر اتاق از خانه خود ارغوانی داشته باشید. این رنگ تخیل و معنویت است. در رنگ های چاکرا ارغوانی چاکرای تاج (سر) است. این بدین معنی است که محافظ ذهن سیستم عصبی و مغز است. رنگ افرادی است که به دنبال تحقق اهداف معنوی می باشند. گفته می شود اگر شما با ارغوانی خود را احاطه نمایید آرامش ذهنی خواهید داشت. البته مراقب باشید که چقدر خود را با این رنگ محاصره نمایید استفاده بیش از حد ارغوانی می تواند شما را تحریک پذیر و متکبر حتی بی قرار با مردم اطراف شما نماید. اندکی از این رنگ شما را به طرف دیگر می برد تا سردی و احساسات منفی را تجربه نمایید. همچنین رنگ ارغوانی بسیار کم در طبیعت وجود دارد و به همین علت ممکن است بعنوان نشانه مصنوعی یا غیر عادی بودن در نظر گرفته شود.

کدام سنگهای ارغوانی برای مدیتیشن مناسب اند؟

مطمئنا سنگ آمیتیست بهترین گوهری است که می توانید از انرژی رنگ ارغوانی اش بهرمند شوید. به این دلیل که هم ارزان و دردسترس می باشد. و هم زیبا و پرانرژِی است اگرچه سنگ های ارغوانی رنگ با سایه های گوناگونی وجود دارند از جمله: الکساندریت، تافیت، تانزانیت، کونزیت، سوژیلیت، چاروئیت و همچنین به نوع ارغوانی رنگ سنگ های الماس ارغوانی، گارنت، اوپال، یاقوت، تورمالین، زیرکُن، آپاتیت، اسکاپولیت، فلوریت، توپاز، عقیق، یشم، لپیدولیت و جاسپر ارغوانی رنگ می توان اشاره نمود.

روانشناسی-رنگ-ارغوانی

انرژی طیف های رنگ ارغوانی در سنگهای قیمتی

رنگ یا سنگ ارغوانی نیز دارای درجه های رنگی است که هر کدام به معنای چیزی متفاوت می باشد. به این ترتیب ارغوانی روشن برای انرژی زنانه احساسات عاشقانه یا دلتنگی به کار می رود. ارغوانی روشن همیشه همراه با ثروت و رتبه سلطنتی بود. با مراجعه به گذشته می بینید تاریخ پوشش لباس های بلند زنانه ارغوانی رنگ را در بیشتر خانواده با نفوذ و قدرت آن زمان نشان می دهد. از سوی دیگر ارغوانی دارای سایه هایی می باشد که شاد نمی باشند گفته می شود که ارغوانی تیره ناراحتی و نا امیدی را نشان می دهد. در نتیجه دوباره فکر کنید که چه درجه ای از رنگ ارغوانی را ترجیح می دهید؟ مقدار رنگی که در زندگی شما وجود دارد نیز می تواند بر حالت های شما تأثیر داشته باشد.

گوهرهایی با رنگ ارغوانی تیره این خصوصیات را درشما تقویت خواهند کرد:

همانطور که سنگ ها و کریستال ها منعکس کننده اشعه های رنگی است که قدیمی و جدید را متصل می کنند. در سایه های تیره تر بلورهای ارغوانی رنگ چشم انداز عمیق مورد نیاز برای دیدن آینده را به ما می دهد. زمانی که شما نیاز به درک چیزی که پیش رو است را دارید. هنگامی که نیاز به تصمیمی بزرگ دارید. از پرتوهای بلور های ارغاونی رنگ عمیق خود استفاده کنید تا راه خود را در یک آینده دشوار پیدا کنید. آن ها به ما بینش قدرتمندی انتقال می دهند. و برداشت های ذهنی و ادراک ما را در تصمیمات تاثیر گذار زندگی ارتقا می دهند.

روانشناسی رنگ ارغوانی روشن

در رنگ درمانی با سنگ های ارغوانی کمرنگ تر چشم انداز آرامبخش ما به ما کمک می نماید. تا به روح و خودمان بنگریم و خودمان را مشهده کنیم همانگونه که در حقیقت هستیم. و کمک می کند تا درک نماییم که دیگران چگونه ما را ببینند. زمانی که شما نیاز دارید که بدانید چرا کسی به شما مانند شما واکنش نشان می دهد. از کریستال یا سنگ های قیمتی ارغوانی روشن استفاده نمایید تا به ادراک کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید