مقالات

سنگ ماه مرداد

سنگ ماه مرداد

سنگ ماه مرداد زبرجد است که یکی از محبوب ترین و ارزشمند ترین سنگ های قیمتی در جهان می باشد . این سنگ به رنگ سبز است و از دیرباز به عنوان نمادی از عشق ، شور و اشتیاق شناخته می شود .

سنگ ماه مرداد

سنگ زبرجد ، که با نام علمی اولیوین نیز شناخته می شود ، نوعی سنگ قیمتی است که به رنگ سبز زیتونی یا سبز تیره در طبیعت وجود دارد . این سنگ از دیرباز به دلیل زیبایی و خواص متافیزیکی خود مورد توجه بوده و گفته می شود که ثروت و رفاه را به ارمغان می آورد و هم چنین عشق و شادی را برای زندگی شما جذب می کند . این سنگ ماه مرداد خلاقیت و الهام را تقویت می کند و به شما کمک می کند تا ایده های جدیدی داشته باشید و آن ها را به واقعیت تبدیل کنید . علاوه بر این خواص متافیزیکی که برای زبرجد شمردیم فوایدی برای سلامتی هم دارد . اگر به دنبال سنگی هستید که هم زیبا و هم دارای خواص مفید باشد ، زبرجد انتخابی مناسب برای شماست . این سنگ می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را در بسیاری از زمینه ها ارتقا دهید . هم چنین می توانید آن را به صورت جواهراتی مانند انگشتر ، گردنبند و گوشواره بپوشید و یا این که در خانه خود قرار دهید تا انرژی مثبت را افزایش دهید و یا از آن در مدیتیشن یا یوگا برای تمرکز و آرامش بیشتر استفاده نمایید .

دستبند سنگی

دستبند‌ سنگی یکی از زیورآلات زیبا و خاص است که با استفاده از سنگ‌ های گوناگون ساخته می‌ شوند و در کنار زیبایی که دارند، خواص و انرژی‌ های مختلفی را به اطراف خود منتقل می کنند

نماد های ماه مرداد

ماه مرداد که از 23 تیر تا 22 مرداد ادامه دارد ، نمادهای مختلفی دارد که هر کدام جنبه ای از این ماه و متولدین آن را نشان می دهند . دانستن و شناختن این نماد های باعث می شود تا متولدین این ماه را بهتر بشناسید و درک عمیقی از شخصیت و ویژگی های آن ها داشته باشید ودر کادوی تولد ی که برایشان تدارک می بینید آن ها را لحاظ نمایید . مهم ترین نمادهای ماه مرداد را در زیر برایتان آورده ایم :

  • حیوان شیر : بارز ترین نماد ماه مرداد ، شیر است. شیر به عنوان پادشاه جنگل، نمادی از قدرت ، شجاعت ، رهبری ، اعتماد به نفس و غرور است . متولدین مرداد اغلب این خصوصیات را دارند و در زمینه های مختلف زندگی خود رهبر و پیشرو می باشند .
  • عنصر آتش : مرداد دومین ماه از فصل تابستان است و به همین دلیل با عنصر آتش مرتبط است . آتش سمبل شور ، اشتیاق ، گرما ، خلاقیت و پویایی است . متولدین مرداد معمولاً پر انرژی و با انگیزه هستند و شور و اشتیاق زیادی به زندگی دارند .
  • سنگ زبرجد : زبرجد سنگی قیمتی و زیبا به رنگ سبز است که به عنوان سنگ ماه مرداد شناخته می شود .
  • گل اطلسی : اطلسی به عنوان گل ماه مرداد شناخته می شود که عشق ، وفاداری ، صبر و شادی را به ارمغان می آورد .
  • عدد 1 : عدد 1 در علم اعداد نشان رهبری ، ابتکار، استقلال و خلاقیت است . این عدد با ماه مرداد و متولدین آن مرتبط است .
  • شعار ” من اراده می کنم “ : این شعار به اعتماد به نفس و عزم راسخ متولدین مرداد اشاره دارد . آنها افرادی هستند که می دانند چه می خواهند و برای رسیدن به اهداف خود در تلاشند .

خواص سنگ یاقوت ، سنگ ماه مرداد فرعی

نام ” یاقوت ” از کلمه لاتین ” ruber ” به معنی ” قرمز ” گرفته شده است . این سنگ در واقع نوعی کوراندوم است ، همان معدنی که باعث ایجاد یاقوت کبود ، زمرد و سایر سنگ های قیمتی می شود . رنگ قرمز یاقوت از وجود ناخالصی های کروم در ساختار آن نشات می گیرد . یاقوت ها در بسیاری از نقاط جهان یافت می شوند ، اما مشهورترین معادن آن ها در برمه ، تایلند ، سریلانکا و ماداگاسکار قرار دارند . این سنگ ماه مرداد به طور سنتی برای سالگردهای 15 و 40 سالگی ازدواج نیز هدیه داده می شود . اگر به دنبال یک هدیه خاص و معنی دار برای کسی هستید که در مرداد ماه متولد شده است ، یاقوت یک انتخاب عالی است . این سنگ زیبا و با دوام می تواند نسل ها به عنوان یادگاری گرامی نگهداری شود . اگر در مورد انتخاب یاقوت مطمئن نیستید ، می توانید از یک جواهر ساز کمک بگیرید . آن ها می توانند به شما کمک کنند تا یاقوتی را پیدا کنید که برایتان مناسب باشد .

دیدگاهتان را بنویسید