دسته‌بندی نشده

دستبند ماه تولد

دستبند ماه تولد

دستبند ماه تولد یک جواهر است که به طور سنتی ماه تولد فرد را نشان می دهد . این نوع دستبند ها اغلب با سنگ قیمتی یا سنگ تولد مرتبط با آن ماه ساخته می شوند. آن ها هم چنین می توانند دارای حرز یا نماد دیگری باشند که برای آن ماه مهم است .

دستبند ماه تولد

دستبندهای ماه تولد هدیه ای محبوب برای مناسبت های خاص هستند . هنگام انتخاب دستبند ماه تولد ، مهم است سبک شخصی و ترجیحات فردی و هم چنین کیفیت مواد و ساخت دستبند را در نظر بگیرید . با کمی دقت و سلیقه مطمئناً دستبندی را پیدا خواهید کرد که مورد علاقه خودتان یا کسی باشد که می خواهید دستبند را به او هدیه دهید . برای ساخت دستبند ماه تولد ، می توانید از سنگ قیمتی یا سنگ تولد مرتبط با ماه مورد نظرتان استفاده کنید . این دستبندها را می توان با سایر زیورآلات مانند دستبند های فلزی ، گردنبند و گوشواره ست کرد . در ادامه ، لیست سنگ های قیمتی و سنگ تولد هر ماه را به همراه توضیحاتی از آن ها آورده ایم :

  • ژانویه : گارنت ، سنگ قیمتی دوستی
  • فوریه : آمتیست ، سنگ قیمتی صداقت و شجاعت
  • مارس : آکوامارین ، سنگ قیمتی شجاعت و شجاعت
  • آوریل : الماس ، سنگ قیمتی عشق و تعهد
  • می : زمرد ، سنگ قیمتی امید و شادی
  • ژوئن : مروارید ، سنگ قیمتی پاکی و بی گناهی
  • ژوئیه : یاقوت ، سنگ قیمتی عشق و اشتیاق
  • آگوست : پرهنیت ، سنگ قیمتی صلح
  • سپتامبر : یاقوت کبود ، سنگ قیمتی حکمت و حقیقت
  • اکتبر : اوپال ، سنگ قیمتی خلاقیت و الهام
  • نوامبر : توپاز ، سنگ قیمتی دوستی و وفاداری
  • دسامبر : فیروزه ، سنگ قیمتی امید و خوشبختی

ویژگی دستبند سنگی

دستبند های سنگی ، که به عنوان دستبند های جواهر نیز شناخته می شوند ، نوعی از زیورآلات هستند که از سنگ های قیمتی ، نیمه قیمتی یا معدنی به جای فلزات گران بها مانند طلا و نقره ساخته شده اند . این نوع دستبند در شکل ، اندازه و رنگ های مختلفی موجودند و می توانند با هر نوع لباسی ست شوند . دست بند ماه تولد را نیز اصولا با سنگ درست می کنند . دستبند های سنگی در تنوع بسیار زیادی موجودند ، به طوری که می توانید به راحتی دستبندی را پیدا کنید که با سلیقه و سبک شخصی شما مطابقت داشته باشد . بسیاری از سنگ ها معانی و نماد های خاص خود را دارند . به عنوان مثال ، آمتیست به عنوان سنگی برای آرامش و صلح شناخته می شود، در حالی که یاقوت نماد عشق و اشتیاق است. انتخاب دستبندی با سنگی که دارای معنای خاصی برای شما باشد، می تواند راهی برای بیان شخصیت و باور های شما باشد . برخی از افراد بر این باورند که سنگ ها دارای خواص درمانی هستند و می توانند برای بهبود سلامت جسمی و روحی شما مفید باشند. دستبند سنگی بسیار دوام دارند و می توانند برای سال ها یا حتی نسل ها از آن ها استفاده کرد هم چنین در محدوده قیمتی متنوعی از ارزان قیمت تا دستبندهای نفیس و گران قیمت موجودند . دستبند های سنگی هدیه ای منحصر به فرد و زیبا برای هر مناسبتی هستند و به هر استایلی رنگ و شخصیت می دهند .

دستبند

در میان انواع اکسسوری ها، دستبند یکی از محبوب ترین گزینه ها به شمار می رود که وسیله ای برای زینت بخشیدن به مچ دست می باشد.

سنگ های محبوب برای دستبد ماه تولد

برای دستبند ماه تولد خود سنگی را انتخاب کنید که با سلیقه و سبک شخصی شما مطابقت داشته باشد و دارای معنایی باشد که برای شما مهم است . مطمئن شوید که سنگی که انتخاب می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و عاری از ترک یا نقص باشد . دستبند خود را از مواد شیمیایی و شوینده ها دور نگه دارید . برای تمیز کردن شان ، از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید . برخی از محبوب ترین سنگ های مورد استفاده در ساخت دستبند های سنگی عبارتند از : عقیق ، سنگی با طیف رنگی متنوع که گفته می شود باعث شجاعت و قدرت می شود . آمتیست ، سنگی بنفش که گفته می شود باعث آرامش و صلح است . آکوامارین ، سنگی آبی که گفته می شود باعث شجاعت و صداقت می شود . زمرد ، سنگی سبز که نقل است باعث افزایش ثروت و خوش شانسی می شود . فیروزه ، سنگی آبی یا سبز که باعث محافظت از شخص و شادی است . یاقوت ، سنگی قرمز که باعث عشق و اشتیاق می شود و در آخر سنگ توپاز که سنگی زرد است و باعث خلاقیت و باز شدن ذهن می شود .

دیدگاهتان را بنویسید