مقالات

رنگ درمانی با سنگهای زیتونی رنگ

رنگ-درمانی-با-سنگ-زیتونی

رنگ درمانی با سنگ زیتونی

مطابق با روانشناسی رنگ زیتونی این رنگ نماد تفکر خلاق و نوگرایی می باشد. درواقع زیتونی رنگی میان سبز و زرد است. که با استفاده از خواص رنگ درمانی سنگ زیتونی می توانیم جوانی و شکوفایی سبز و انرژی شادی آور زرد را جذب کنیم. شاید در حال حاضر خانمها اغلب با این رنگ سر و کار داشته باشند. از رنگ موی زیتونی گرفته تا دکوراسیون خانگی همه نشانه محبوبیت این رنگ نزد خانمها می باشد.

تاریخچه رنگ زیتونی

رنگ سبز زیتونی یک درجه میان رنگ سبز و زرد می باشد.ولی در حالت کلی آن را در زیر رده رنگ سبز قرار می دهند. این رنگ به دلیل شباهت با رنگ نوشیدنی لیکور فرانسوی به نام “Chartreuse” نامگذاری شد. که دارای رنگ سبز مایل به زرد می باشد. و البته ما با نام عمومی رنگ زیتونی آن را می شناسیم. لیکور اولین بار در سال 1605 میلادی بوسیله راهبان آرژانتینی تبار فرانسه تولید شد. ولی تا سال های 1730 به بازار عرضه نشد.

نام این نوشیدنی برای اولین بار در سال 1884 بعنوان نام رنگ یک مورد استفاده قرار گرفت هنگامی که در یک روزنامه مد روز بریتانیا ذکر شد. در اواخر سال 1800 پارچه ابریشمی و مخملی در رنگ زیتونی تولید و برای ساخت موارد شیکی همانند فن های عروسکی، لباس، کیف پول، کفش و کلاه مورد استفاده قرار می گرفت. در سال1920 این رنگ به علت ماهیت جسورانه و سرکش بودن لباس انتخابی بسیار محبوب بود. رنگ زیتونی در اواخر دهه 1950 به عنوان یک انتخاب رایج برای لباس و مبلمان دوباره زنده شد.

رنگ-درمانی-با-سنگ-زیتونی

روانشناسی رنگ زیتونی

رنگ زیتونی نمایانگر شور و شوق، شادی، طبیعت، رشد، و جوانی می باشد. مانند سبز معمولی، زیتونی با زندگی و شکوفایی بهار همراه است. بر خلاف درجه های تیره تر سبز، رنگ زیتونی به سختی با آرامش و ریلکس بودن همراه می باشد. روانشناسی رنگ زیتونی به ما می گوید که این رنگ بعنوان یک رنگ بسیار پر انرژی است. و برای انگیزه و الهام گرفتن عالی می باشد. به تمرکز دقت و خلاقیت کمک می نماید. کسانی که به رنگ زیتونی علاقمند هستند. انرژی و خلاقیت بالاتری نسبت به سایر افراد دارند. شور و شوق و مثبت گرایی، آن ها را دوست داشتنی جلوه می دهد. و به آسانی دوستی برای خود ایجاد می نمایند. علاقمندان رنگ زیتونی از چالش ها لذت می برند. و به دنبال ماجراجویی می باشند. و از طرفی کسانی که به این رنگ متمایل هستند در تلاش هستند تا به تعادل در زندگی خود برسند. مطابق با روانشناسی رنگ زیتونی آن ها پیشنهادات آرامش بخش رنگ سبز و شور و هیجان رنگ زرد را دریافت می نمایند. این مبارزه می تواند سبب اضطراب در سطح زیاد شود.

رنگ زیتونی در طبیعت

برای بدست آوردن رنگ زیتونی در حقیقت بایستی کمی سیاه به رنگ زرد افزود. رنگ زیتونی را می توان در سراسر طبیعت در بسیاری از گونه های مختلف گیاهی دید. برخی از خوراکی ها شامل گلابی، سیب سبز، پسته، لیمو و مغز میوه آووکادو رایج بعنوان زیتونی رنگ در نظر گرفته می شوند. سنگ قیمتی تورمالین را می توان در رنگ های زیتونی پیدا کرد. از آنجا که روشن و به راحتی از دور تشخیص داده می شود. از آن به منظور توپ های تنیس، ماهیگیری، و جلیقه های ایمنی بازتاب دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ های زیتونی مطعلق به متولدین کدام ماه است؟

زمانی که پرتوهای پر طراوت و چالاک سبز با تابش آفتاب زرد خالص ترکیب می شوند. پرتو رنگی توانمند زیتونی تولید می گردد. این ترکیب فرصت هایی را به منظور تسریع پیشرفت و توسعه در ما بیدار می کند. مطابق با چرخه رنگ های زندگی طبیعت در خرداد ماه همانگونه که وعده آفتاب داغ تابستان را مشاهده مبی کنید. و نیروی شکوفه بهاری آن رو به تضعیف است. ولی هنوز قدرت رشد بالا خود را دارد. ما می توانیم از سنگ زیتونی جهت تمرکز در تلاش های خود که به خوبی آغاز شده اند. ولی نیاز به قدرت بالاتری برای بالغ شدن دارند.

مطابق با چرخه رنگ ها رنگ زیتونی یکی از رنگ های ماه تولد افرادی می باشد. که در ماه جادوگر بیداری یعنی خرداد (21 مه – 20 ژوئن) متولد شده اند. به شکلی که سبزیجات بهار در حال روشن تر شدن به دلیل نزدیک بودن زردی تابستان می باشند. متولدین خرداد می توانند انرژی و تطابق و هماهنگی خوبی با سنگ های زیتونی رنگ داشته باشند. جالب اینجاست که بدانید پریدوت بهترین جواهر شناخته شده است. که توان این پرتو رنگی را نمایان می کند.

رنگ-درمانی-با-سنگ-زیتونی

رنگ درمانی با سنگ زیتونی 

رنگ زیتونی در حقیقت سنگ های زیتون رنگ به تمرکز و افزایش تلاش های اولیه ما در جستجوی عقل و روشن کردن مسیر ما به منظور درک بالاتر کمک می کنند. این یک واقعیت علمی است. پرتوهای قوی سنگ های زیتونی قوه درک معانی و ایده های جدید است. سنگ ها با رنگ سبز مایل به زرد برای زمانی که در ابتدای جستجو برای دانش و روشنگری هستید کمک بسزایی می کنند.

رنگ درمانی با سنگ زیتونی تیره

در رنگ های تیره تر زیتونی، سنگ زیتونی رنگ به سنگ مطالعه مشهور می باشند. آن ها نشان دهنده تولد حقیقت و هماهنگی هستند. آن ما را در شروع جستجو های طولانی و طلب روشن بینی، بینش، درک و حکمت یاری می کند. سنگ های زیتونی تیره ای به منظور رسیدن به اهدافی که نیاز به پایداری زیاد و بلند مدت ولی آهسته نه پیشرفت و رشد وحشی و تحریک پذیر عالی می باشند.

رنگ درمانی با سنگ زیتونی روشن

رنگ درمانی با سنگ زیتونی کم رنگ یک هدف بسیار خاص دارند: پشتکار در جستجو برای روشنگری، معرفت عمیق و درک ذات هستی. پرتو آن ها به شما در تلاش جهت تقویت مقاومت، دقت و تمرکز، عزم استقامت شما برای چالش های ذهن و روان، بخصوص در طولانی مدت یاری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید