مقالات

رنگ درمانی با سنگ های بنفش

سنگ-بنفش

رنگ درمانی با سنگ های بنفش

بنفش رنگ موسیقی می باشد. طبق روانشناسی رنگ بنفش این رنگ ما را تحریک و دگرگون می نماید. و در شیوه هایی به ظاهر مرموز به رویاهایمان گذشته و حال را متصل می نماید. گوهرها و سنگ های بنفش رنگ نیز دارای ارتعاشات قوی از انرژی های معنوی برای ما به هدیه می آورند. اگر قصد دارید از تصورات خود به طور کامل، دوباره به تعادل رسیدن زندگی شما، برداشتن موانع زندگی و یا بخواهید آرامش در حالت بیش فعالی یا انرژی در حالت افسردگی جدب کنید. از کریستال ها یا سنگ های بنفش رنگ و یا فقط مقداری رنگ بنفش در محیط اطراف خود به کار ببرید. در حالت کلی طبق روانشناسی رنگ بنفش افرادی که رنگ بنفش را به عنوان رنگ مورد علاقه خود می دانند. انسان هایی معنوی، قانع و راضی می باشند.

روانشناسی رنگ بنفش

  • روانشناسی رنگ بنفش به این معنی است که، کسانی که به این رنگ علاقه دارند اطرافیان را به خوبی تشخیص داده و قضاوت می کنند. و غالبا بهترین را در آن ها یا استعداد نهان آن ها در کسب موفقیت می بینند.
  • معمولا در کار ها منظم نیستند، برایشان زمان اهمیت چندانی ندارد. و تمایل به تعویق انداختن کارها دارند.
  • بیشتر مواقع، با توجه به نداشتن مدیریت زمان در سروقت هیچ موقع مقدار زیادی کار را در یک زمان باهم انجام نمی دهند.
  • تمایل بیشتری به سوی افراطی قضیه دارد. در این حالت میانجیگری می توانند راهی برای جلوگیری از کسی که رنگ بنفش را به عنوان رنگ مورد علاقه خود می دانند باشد.
  • متکبر در بیشتر اوقات با اعتقاد به هیچ چیز بالاتر از آن ها یا زندگی نمی باشد.
  • تمایلی به اینکه به آن ها گفته شود چه کاری انجام دهد یا ندهد ندارند. خلاق هستند. و با دیدی متفاوت تر از بقیه افراد جامعه به چشم انداز جهان اطراف خود می نگرند.
  • افراد بنفش با دستاوردهای خود مخالفت می کنند. و خودکفا به درون خود می باشند. این خودکفایی موجب می شود که آن ها درون گرا و بعضی وقت ها در دنیای خودشان باشند. طبق روانشناسی رنگ بنفش آن ها اغلب در تفکر و اندیشه عمیق رفته و معمولا به سوی مراقبه و عبادت و تفکر روی می آورند. خودکفایی و مراقبه سبب می شود این افراد ارتباطات عرفانی بسیار خوبی باشند.
  • زندگی آن ها آسان نیست به این دلیل که آن ها یک تیم یا گروه خوب را در اطراف خود ایجاد نمی کنند. در نتیجه، آن ها در دنیای خود محصور می مانند. و گاهی اوقات این دنیای سلطنتی موجب تنهایی می شوند.

علاقمندان رنگ بنفش به این نکات توجه داشته باشند

  • رنگ بنفش دارای ارتباط با کیهان بوده و افراد تمایل دارند انرژی بی نهایت داشته باشند.
  • این انرژی ها اگر به درستی در یک مجرا هدایت نشود ممکن است منجر به درون نگری بیشتر شود.
  • سایه های تیره تر بنفش منعکس کننده احساس عمیق تر بیگانگی می باشند.
  • بر اساس روانشناسی رنگ بنفش این افراد ممکن است در موارد افراطی در برقراری ارتباط گستاخ و جسور باشند. و یا کسانی را که در اطراف آن ها هستند را تحقیر نمایند.
  • طرز رفتار و سر به سر گذاشتن تند و زننده آن ها کاملا اثر منفی دارد. و باید خیلی مراقب باشند.
  • طبق روانشناسی رنگ بنفش از آن جایی که این رنگ با طبقه اشراف مرتبط می باشد، این افراد در تمایل به محدود شدن در ذات خود داشته و سرد غیر صمیمی هستند. این سرشت اشراف گونه محدودیت های بیشتری را برای توسعه ماهیت اعمال می نماید.

سنگ-بنفش

انرژی کریستال های بنفش

بنفش ترکیبی از آبی و قرمز است. قرمز انرژی متمرکز، پویا و فعال دارد. در حالی که آبی خنک کننده، آرام و گسترده است. بنفش یک نیروی درونی جدید برای گسترش آبی و فعالیت قرمز به وجود می آورد. قرمز انرژی خود را وارد گستردگی غیر قابل هدایت آبی می نماید. و امکان خلاقیت و انرژی بیشتری را دارد. به همین علت، بنفش با تخیل و الهام همراه می باشد. پرتو های رنگ کریستال بنفش در کمک کردن به تفسیر خواب و رویاهای ما قدرتمند می باشند. ما را به اعمال و دستاوردهای بزرگ الهام بخشیده و جادو سحرآمیزی را در زندگی و روابط ما قرار می دهند.

سنگهای بنفش رنگ متعلق به متولدین چه ماهی است؟

بر اساس چرخ بزرگ طبیعی رنگ ها، در آغاز تاریکی زمستان، نارنجی و قرمز های پاییز به زمین های عمیق زمستانی بنفش و آبی می رسند. آسمان ها با آفتاب کم خود تاریک تر بوده. زمین بر روی رنگ تیره تر از عظمت زمستان بر می گردد. بنفش رنگ سنگ ماه طبیعی کسانی است که در زمستان یعنی از متولدین دی ماه سال جدید (21 دسامبر – 19 ژانویه) متولد شده یا می شوند. مانند خواب آلودگی، در زمان مه آلود سال که پرتوهایش را تولید می نماید. بنفش رنگ پرتو بینش، رویاها، اعیان و لوکس است. به منظور پرتوهای رنگی نفوذ که یک بار دیگر چرخه حیات را شروع می کند. بنفش یکی از پر قدرت ترین اشعه ها در طبیعت می باشد. به این دلیل که یادآور راز و جادوی جوان سازی و تجدید حیات زندگی است.

رنگ درمانی با سنگ بنفش رنگ

در اینجا به خواص درمانی سه طیف رنگ بنفش می رسیم. از آن جایی که بنفش نیز رابطه نزدیکی به رنگ ارغوانی دارد پس می توان از سنگ ها و گوهرهای بنفش رنگ نیز جهت مراقبه و مدیتیشن برای چاکرای هفتم (تاج) نیز به کار برد. کریستال هایی مانند تافیت، هالیت، آمیتیست، الکساندریت، کونزیت، اسکاپولیت، آیولیت در سایه های مختلفی از جمله بنفش وجود دارند. که دارای پرتو پویا و تقویت کننده بنفش می باشند.

سنگ-بنفش

رنگ درمانی با سنگ های بنفش تیره

کریستال های بنفش تیره تر دارای قدرت خاصی هستند. آن ها کریستال های رویایی نام دارند. آنها درجه هایی برای روح و دنیای فراتر از درک عادی ما می باشند. آن ها برای کمک به ما در تفسیر رویاهای ما بی نظیر بوده و مدخل مکان هایی در ذهن ما هستند که ما حتی نمی دانیم وجود دارند.

یک بلور بنفش پررنگ تراش خورده، نیمه شفاف، پر طراوت، سحر و جادو در سطح بالاتری را دارا می باشند. رنگ بنفش تیره رنگ خالصانه و خوبی می باشد. بخت و اقبال رویایی را آشکار می سازد. بنفش پر رنگ، پرتو رنگی می باشد که رویاها و واقعیت را متصل می نماید. یک کریستال بنفش تیره می تواند به ما یاری کند دیدگاه های جدیدی از واقعیت که ما دنبال آن بودیم را مشاهده کنیم. و با چشم سوم (آجنا در چاکرای ششم) افسانه ای که به ما بینایی باطنی و درون بینی می دهد ارتباط برقرار نماییم. سنگ های بنفش رنگ با عرفان و خلوص مرتبط بوده و آن ها برای مدیتیشن و هوشیاری در آگاهی های روحی و روانی، ارتباط با خود بالاتر و افزایش تخیلات و الهام به کار برده می شوند.

رنگ درمانی با سنگ های بنفش روشن

کریستال هایی که کمرنگ هستند، سایه روشن تر بنفش حاوی اشعه هایی می باشند که ما را در معرفت خود که بنفش فراهم می کند، یاری می کنند، اما بیشتر در احساسات ما و درک اشتیاق های پنهان ما تمرکز دارند. این ها کریستال هایی آزاد و رها شده از قلب و نیروی عقلی هستند. از این بلورهای زیبا برای برآورده ساختن آرزوهای خود استفاده نمایید. که میل و خواست صمیمیت و قلبی برای عشق و محبت را شامل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید