مقالات

رنگ درمانی با سنگ های قیمتی سبز

رنگ-درمانی-با-سنگ-سبز

رنگ درمانی با سنگ های قیمتی سبز

در حقیقت می توان گفت یکی از اصلی ترین عوامل در انتخاب سنگ های قیمتی، رنگ آنها می باشد. که یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رنگها است. برای رنگ درمانی سنگ سبز بهترین انتخاب است. سنگ های سبز رنگ برای جذب پول و ثروت و رسیدن به آرامش بسیار مناسب است. و جزو سنگ های قیمتی پرطرفدار محسوب می شود. در این مقاله چند نمونه سنگ با رنگ سبز را به شما معرفی خواهیم نمود.

تاثیرات سنگ های سبز

روانشناسی رنگ سبز و استفاده از سنگ های سبز به بررسی تاثیرات اثبات شده این رنگ بر روح و روان و بدن انسان می پردازد. سبز رنگ طبیعت باروری و زندگی می باشد. و حاوی انرژی های پرقدرت مورد نیاز طبیعت جهت رشد و ترمیم و شفابخشی به کار بدره می شود. این رنگ باعث هماهنگی اعضای بدن با یکدیگر شده است. و تعادل خاصی را دارا است. همچنین رنگ سبز عزت و احترام برای شما به ارمغان می آورد. یک رنگ فوق العاده برای زمانی است که یک روز سخت کاری را گذرانده اید و نیاز به تجدید قوا دارید.

ویژگی های رنگ درمانی با سنگ سبز

  •  سنگ های سبز جهت تقویت سلامتی و شفا بخشی به کار برده می شوند.
  •  استفاده از سنگ های سبز موجب ارتقای رشد و باروری می شود.
  •  تاثیر مثبت بر رشد نوزادان
  •  تعادل انرژی های بدن و چاکراها را باعث می شود.
  •  رنگ سبز نماد آغازی نو و تجدید حیات کردن توانایی ها است.
  •  پیشرفت در مسیر زندگی و بهره وری را ایجاد می نماید.
  •  رنگ پیشگیری از بیماری ها است.
  • غلبه بر ترس و اضطراب
  •  تاثیر مثبت بر بخت و اقبال
  • توسعه روحی و معنوی

رنگ-درمانی-با-سنگ-سبز

سنگ زبرجد سبز روشن تا تیره

از سنگ زبرجـد به عنـوان سنـگ افزایش ثروت و شانس می باشد. رنگ زبرجد از سبز روشن تا سبز تیره متغیر می باشد. و به همین دلیل در بعضی از موارد با سنگ زمرد اشتباه گرفته می شود. نام علمی سنگ زبرجد، “پریدوت” است. سنگ زبرجد در درمان بیماری هایی مثل بیماری های پوستی مثل آبله و جوش های زیر پوستی، یبوست، میگرن و زدودن سموم از کبد، خیلی موثر است. این سنگ مربوط به چاکرای قلب است. و این قابلیت را دارد که احساساتی مثل غم و اندوه، افسردگی، حسادت و نفرت را از روح و روان شخص پاک گرداند.

سنگ یشم

 یشم سبز، سنگی زیبا، گرانبها، پر طرفدار است. جالب است که بدانید این سنگ در رنگ های سیاه، ارغوانی، قرمز، زرد یا سفید نیز موجود است. یشم سنگ حامی و حرز شناخته شده است. با جایگذاری یشم سبز در محیط خانه یا محل کار، به راحتی می توانید نیروها و امواج منفی را از محیط اطراف خود دور نمایید. سنگ یشم به سنگ خوش شانسی نیز معروف است و موجب افزایش تمرکز، تقویت اعتماد به نفس، تقویت حافظه، ایجاد حس آرامش و جذب موفقیت و خوشبختی نیز می شود.

سنگ مالاکیت

مالاکیت یک سنگ سبز رنگ با درخشش صیقلی و روشن و طرح هایی به شکل چشم می باشد. و به همین علت این سنگ را به یکی از پرطرفدارترین جواهرات تبدیل نموده است. مالاکیت سنگی بسیار مفید در افزایش قدرت تمرکز و خلاقیت و اعتماد به نفس می باشد. این سنگ با چاکرای چهارم و پنجم در ارتباط است. و موجب سم زدایی از بدن و تقویت سیستم عصبی و سیستم ایمنی بدن می شود. اگر می خواهید خواب راحتی داشته باشید. به شما توصیه می گردد که هنگام استراحت این سنگ را در زیر بالشت خود قرار دهید.

رنگ-درمانی-با-سنگ-سبز

 

رنگ درمانی با سنگ زمرد

زمرد سنگی بسیار پرانرژی می باشد که خواص بسیار زیادی دارد. و یکی از قیمتی ترین سنگ ها محسوب می شود. رنگ سبز سنگ زمرد در مقابل حرارت و نور خورشید به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. زمرد سنگی بسیار مناسب جهت درمان بیماری های گوارشی، بیماری های مربوط به معده، پارکینسون، خونریزی های داخلی، دردهای عصبی و هم چنین درمان بیماری های مرتبط با ستون فقرات می باشد.

سنگ عقیق سبز

عقیق سبز یک سنگ بسیار زیبا است. که با رنگ زیبا و خواص منحصر به فردی که دارد. انتخاب خوبی برای استفاده در انواع جواهرات و زیورآلات می باشد. سنگ سبز موجب کاهش استرس می شود. و اثر آرامبخشی بی نظیری دارد. مثل دیگر نگین های سنگ عقیق، عقیق سبز نیز در درمان میگرن و سردرد، بیماری های گوارشی، رشد استخوان ها، ترمیم اندام های بدن و بهبود بیماری های چشم مفید است. همچنین سنگ عقیق در افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی نیز تاثیر بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید