مقالات

سنگ های قیمتی مناسب برای بانوان

سنگ-های-قیمتی-برای-بانوان

سنگ های قیمتی برای بانوان

دنیای سنگ های قیمتی مناسب برای بانوان رنگارنگ و هیجان انگیز می باشد. زمانی که صحبت از جواهرات می‌ شود. اکثر به یاد الماس و سایر سنگ‌ های قیمتی می‌ افتیم. ولی در حال حاضر خیلی از سنگهای نیمه قیمتی جالب نیز به جواهرات راه پیدا کرده‌ است. جالب است بدانید که پرنسس دایانا، جکی کندی، ویکتوریا بکهام، هالی بری و پرنسس یوجنی، همه آنها حلقه های نامزدی غیر الماس و با سنگ های قیمتی را انتخاب کردند. حلقه های نامزدی با سنگ های قیمتی به دلیل سبک منحصر به فرد، اندازه بزرگ و قیمت پایین تر، محبوبیت بالتری دارد. با این حال از آن جایی که کلیه سنگ های قیمتی دارای سطوح گوناگون سختی هستند. تمام سنگ های قیمتی سنگ های مرکزی مناسبی برای حلقه نامزدی نیستند. به عبارت دیگر حائز اهمیت است که بدانید کدام یک از سنگ‌ های قیمتی در زندگی مشترک شما مقاومت می‌ نمایند. و کدام سنگ‌ های قیمتی ممکن است به آسانی در طول استفاده شکسته شوند.

۱۰ جواهر کریستالی قیمتی برای بانوان

مطابق با طبقه بندی سنتی سنگهای قیمتی فقط دارای الماس، زمرد، یاقوت کبود و یاقوت قرمز می باشند که سنگهای کمیاب، خیره کننده، زیبا، شفاف و درخشان می باشند. کلیه سنگ های قیمتی برای بانوان از سنگ های نیمه قیمتی می باشند. این طبقه‌ بندی تقریبا موقتی می باشد. بدلیل یاقوت‌ های با شفافیت کم تر نیز جزو سنگ‌ های نیمه قیمتی در نظر گرفته می‌ شوند. در صورتیکه تورمالین بسیار شفاف و زیبا باشد. بعنوان سنگ‌ های قیمتی در نظر گرفته می‌ شود. اغلب بعنوان سنگهای نیمه قیمتی طبقه‌ بندی می‌ شود. سنگ‌ های نیمه قیمتی با ساختار کریستالی همانند: آمتیست، سیترین، توپاز و گارنت، بیشتر در جواهرات مورد استفاده قرار می گیرند.

در حالت صورت کلی جواهرات با جلوه جالب بسیار ارزشمند بوده و برای مثال، یک سنگ ماه یا لابرادوریت با درخشش رنگارنگ، یک سنگ خورشید با درخشش درونی، یک عقیق سیاه درخشان و یک عقیق با طرحی هیجان انگیز. از آن جایی که سنگ های نیمه قیمتی به طور قابل توجهی ارزان تر می باشند. و ظاهر آن ها بسیار متنوع بوده محبوبیت چنین جواهراتی به سرعت در حال افزایش می باشد.

جواهرات ممکن است طبق پایه های گوناگونی انتخاب شوند. زنانی هستند که تصمیمشان فقط مطابق با ظاهر سنگ قیمتی می باشد. ولی مشتریان بسیاری نیز وجود دارند که مایلند جواهری با جلوه یا معنای خاص داشته باشند. از لحاظ انرژی، تفاوت زیادی وجود ندارد. تنها کریستال هایی با ساختار یکنواخت می توانند بعنوان سنگ های قیمتی استفاده می شوند. به همین دلیل بایستی در جواهر مورد استفاده و در هر وجه زیبا به نظر برسند.

سنگ-های-قیمتی-برای-بانوان

سنگ ماه مون استون قدرت یک زن

از لحاظ انرژی سنگ ماه قطعاً یکی از بهترین دوستان زنان می باشد. علاوه بر شخصیت درخشان و درخشش آبی مرموز خود از زمانهای قدیم بعنوان نماد جذابیت و قدرت زنانه در نظر گرفته شده. سنگ ماه دقیقا جواهری می باشد که به شما کمک می کند صاف بایستید و خواسته های زنانه خود را بهتر بیان نمایید. از جنبه کاربردی جواهرات سنگ ماه براحتی با لباس های هر رنگی هماهنگ می شوند. حتی برای کلاسیک ترین لباس های شب برای مراسم رسمی مناسب می باشد.

لابرادوریت رازهای درونی یک زن

لابرادوریت در حقیقت یکی از خویشاوندان سنگ ماه می باشد. در طبقه بندی سنگ های قیمتی برای زنان هر دو جزو فلدسپات ها هستند که شامل سنگ خورشید با درخشش هیجان انگیز نیز می شود. لابرادوریت اغلب دارای درخشش درونی مایل به آبی یا زرد است. با این حال لابرادوریت‌ های گران‌ قیمت بویژه دارای رنگ یاسی یا حتی تمام رنگ‌ های رنگین کمانی می باشند. بر اساس درخشش هیجان‌ انگیز مناسب لباس‌ های تیره است و اجازه می‌ دهد درخشش اسرارآمیز آن نمایان شود.

در طول قرن‌ ها لابرادوریت در جادو و مراسم های خاص استفاده می شود. و جواهری است که به شما امکان می‌ دهد مجددا صدای درون خود را بشنوید. و به آن اعتماد نمایید. و این برای همه ضروری است. شهود یک زن چیزی است که ما به سادگی بایستی به آن اعتماد کنیم.

رز کوارتز نماد عشق بی پایان یک زن

رز کوارتز هم به علت رنگ و هم انرژی که دارد. یک کریستال کاملا زنانه است. به نظر می رسد بیان عشقی بی اندازه، نرم و بی پایان می باشد. که فقط یک زن می تواند در این دنیا ارائه نماید. رز کوارتز هیچ گاه به شما این امکان را نخواهد داد که فراموش نمایید. چقدر خودتان و عزیزانتان را دوست دارید. رزکوارتز اغلب نیمه شفاف بوده و رنگ فشرده ای ندارد. مناسب لباس های سفید یا دیگر رنگ های روشن می باشد. به علت ماهیت جهانی آن، رز کوارتز نیز یک هدیه عالی می باشد.

کوارتز – نشاط یک زن

کوارتز یکی از متداول ترین و در عین حال یکی از محبوب ترین سنگ های نیمه قیمتی می باشد. به‌ شکل کورکننده‌ ای ساده، براق و شفاف بوده بنابراین بدون شک برای همه مناسب است. و به لباس‌ های روزانه‌ تان در قالب یک آیتم کوچک ظرافت می‌ دهد. و لباس‌ های شب‌ تان را در قالب جواهرات بزرگتر و براق‌ تر زیبا میسازد. در دنیای عرفان اعتقاد بر این است که بلور آن دارای قدرت از بین بردن هرج و مرج درونی و یافتن نیرو می باشد. این سنگ میدان انرژی را پاکسازی و متعادل می نماید. بنابراین بعنوان یک درمانگر تاثیر گذار است. این سنگ معمولا قوی ترین کریستال شفاب خش در این سیاره در نظر گرفته می شود که مجددا شما را با طبیعت درونی خود مرتبط می نماید.

سنگ اونیکس نماد اعتماد به نفس زنان

عقیق سیاه همانند شب و به همان اندازه قدرتمند می باشد. و در حقیقت نیرویی مشابه در قدرت درونی هر زنی هست. اما بعضا ما تمایل داریم آن را فراموش کنیم. ترس و شرایط پیش بینی نشده ما را تحت تأثیر قرار می دهد. برخی اوقات نیز یک اتاق تاریک یا یک عطسه غیرمنتظره. با پوشیدن اونیکس، تمام این امواج ناپدید می گردند. جادوگران باستانی آن را به گردن زنان آویزان می نمودند. تا استقلال او را افزایش دهند و بی باکی و قدرت را برای او فراهم نمایند. در جواهرات عقیق را ممکن است راف یا تراش خورده پیدا کنید. در مورد دومی همیشه سنگی خاص و پرطرفدار در جواهرات است. ولی در حقیقت لوازم جانبی با سنگ سیاه همیشه بسیار شیک به نظر می رسند. اونیکس را می توان در هر شرایطی استفاده کرد.

گارنت نماد اشتیاق

گارنت نماد زنانگی اولیه و قدرت جنسی می باشد. انرژی شاداب و رسیده آن می تواند شور و شوق مقاومت ناپذیر را در هر زنی فعال نماید. و بر زیبایی عرفانی غیرقابل درک و جذابیت تابیده شده از پوشنده تأکید نماید. در طبیعت گارنت ها ممکن است از قرمز تیره تا نارنجی روشن و سبز ظاهر شوند. ولی اغلب در رنگهای به اندازه کافی شدید و قوی ظاهر می شوند. بنابراین جواهرات با گارنت روی لباس‌ های تیره بیشتر به چشم می‌ آیند. به این دلیل که به سنگ قیمتی اجازه می‌ دهند تا توجه لایقی را به خود جلب نماید.

سنگ-های-قیمتی-برای-بانوان

سیترین زندگی فراوان یک زن

این سنگ به سادگی لبخند را بر لبان شما میبخشد. هم در طبیعت و هم در ظاهرش شادی را فراهم می آورد. در فصل تابستان که تمایل به پوشیدن لباس های شاد و رنگارنگ تری دارید. قسمتی از جدایی ناپذیر از کمد لباس شما است. سیترین یک سنگ بسیار زیبا بر روی لباس هایی با رنگ سبز است. و به یک لباس مشکی رسمی درخشندگی بی همتا را اضافه می نماید. با رنگ طلایی خود سیترین یک شکارچی گنج انرژی می باشد. در حقیقت این طلسم خوش شانسی دزدان دریایی بود که به سفر دیگری می رفتند. پوشنده آن با فراوانی، مثبت بودن، رضایت از خود، وضوح فکر و موفقیت در تجارت مواجه می گردد. درخشش شادی آور کریستال سیترین حتی در تاریک ترین لحظات زندگی به ما آرامش را به وجود می آورد.

سنگ آمتیست رشد معنوی یک زن

آمتیست به علت ارتعاش بالایی که دارد. مربی خوبی در مسیر تکامل یک زن محسوب می گردد. آمیتیست با رنگ بنفش تیره خود با ژاسپر بنفش یا اسطوخودوسی عالی می باشد.

سنگ لاریمار سنگ های قیمتی آزادی برای بانوان

به لاریمار سنگ دلفین گته می شود. رنگ شگفت انگیز آن شما را به یاد لاجورد اقیانوس می اندازد. با امواج کف آلود بازیگوش، بدون هیچ مرزی برای محدود کردن جریان آزاد، آرام و شاد زندگی. طبق افسانه، لاریمار از آتلانتیس سرچشمه گرفته است. جایی که مردم آنقدر تکامل یافته بودند که تنها از راه تله پاتی ارتباط برقرار می کردند.

در نتیجه لاریمار به قدرت افزایش ارتباطات میان فردی و همدلی نسبت داده می شود. که پیش از آن کیفیت اصلی هر زن در نظر گرفته می شود. به علت رنگ آبی روشن، لاریمار در درجه اول بخشی از اکسسوری های تابستانی شما است. و برای افرادی که چشمان آبی دارند مناسب است. این یک سنگ قیمتی بزرگ و زیبا است که قطعا با قابلبت منحصر به فرد خود نگاه ها را به خود جلب می نماید، بویژه هنگامی که در پس زمینه لباس های سفید پوشیده شود.

سنگ مروارید نماد زیبایی و زنانگی یک زن

جواهرات با مروارید یک کلاسیک قدیمی می باشند. اگرچه این یک کریستال نمی باشد. ولی زنان در طول تاریخ خود را با آن آراسته اند. مرواریدها در لباس عروس ضروری می باشند. و هارمونی ایجاد شده بوسیله تعامل میان سفید بر روی سفید دقیقا شگفت انگیز می باشد. این جواهر حداقل به همان اندازه در پس زمینه مشکی نیز زیبا خواهد بود. در بین خیلی از معانی نمادین، مرواریدها، زیبایی و زنانگی را در بالاترین رتبه دارند. با پوشیدن مروارید پیام واضحی را منتقل می نمایید که با خود صلح کرده اید یا در حال صلح هستید. و خود و زیبایی منحصر به فرد خود را قطعا همانگونه که هستید پذیرفته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید