مقالات

رنگ درمانی با سنگ های خاکستری

سنگ-خاکستری

رنگ درمانی با سنگ خاکستری

خاکستری رنگی لطیف است. انرژی آن پوچی، فقدان حرکت، عدم احساسات، گرما و ویژگی های شناسایی می باشد. به همین منظور خاکستری می تواند آرامش بخش باشد. در رنگ درمانی با سنگ خاکستری رنگ نیز می توانیم این انرژی را احساس کنیم. رنگ خاکستری هنگامی که در کنار دیگر رنگ های پر جنب و جوش قرار می گیرد، خاکستری می تواند یک اثر خنک و آرام کننده ای ارائه نماید.

چرا رنگ خاکستری

خاکستری رنگی خنثی و کاملا آرامش بخش است. رنگ خاکستری پویایی ندارد. و رنگی بی احساس و غیر تهاجمی می باشد. در رنگ درمانی با سنگ‌ خاکستری نیز می توانیم این انرژی را احساس نماییم.

رنگ درمانی سنگ

برای اولین بار دانشمند سرشناس اسحاق نیوتن بود که با مشاهده رنگین کمان و انجام آزمایشات متعدد با استفاده از منشور توانست نور سفید را به اجزای رنگی تشکیل دهنده آن بشکند. او متوجه شد این مسئله شد که نور سفید از طیف رنگی قرمز، نارنجي، زرد، سبز، آبي، نيلی و بنفش تشکیل شده است که شامل هفت رنگ ابتدایی می باشد. رنگ های اصلی در نور قرمز، سبز و آبی هستند. که به عنوان رنگ اصلی در رنگ درمانی با استفاده از سنگ ها به کار می روند.
یکی دیگر از افراد مشهور که در زمینه روانشانسی سررشته دارند با نام ماکس لوشتر از رنگ های متفاوتی برای رنگ درمانی به کار برد. مانند رنگ زرد، قرمز، آبی، سبز، بنفش، قهوه ای، خاکستری و سیاه. او ادعا داشت که میزان استرس در افراد را با این رنگ ها تشخیص دهد.

سنگ-خاکستری

رنگ درمانی با سنگ خاکستری

سنگ های خاکستری رنگ، سنگهای شفا دهنده می باشند. و می توانند به منظور ثبات بیشتر در بهبود روابط دوستانه یاری کنند. آن ها مرتبط با چاکرای ریشه هستند. البته باید توجه داشته باشید که خاکستری بسیار تاریک یا بیش از حد می تواند انرژی افسردگی را فراهم نماید. همان گونه که می دانید رنگ نقره ای نیز یکی از طیف های رنگ خاکستری می باشد.  رنگ خاکستری با افزایش طیف نقره ای در آن می تواند یک رنگ بسیار فعال باشد. مانند سفید خالص، نقره ای رنگ ماه، زنانه، شب، درون نگری، چرخه طبیعی زندگی، خونسردی، آرامش و سکوت، سحر و جادو و ابهام است. رنگ نقره ای یک آینه، یک انعکاس و مسیری برای آگاهی درونی بوده و در حقیقت رنگ نقره ای یک خاکستری تامل آمیز می باشد.

سنگ خاکستری قیمتی

جواهرات استیل رنگ شامل گوشه گوشه، مروارید و الماس می باشند. که مورد آخر با ارزش ترین است. در طبیعت، نمونه های بی رنگ معمولاً پیدا می شوند. بنابراین قیمت انواع رنگی بسیار بیشتر بوده و نمونه های دودی منحصر به فرد به دلیل نقص ساختاری نادر تشکیل می شوند.

ناخالصی ها به قسمت گوشه گوشه بی رنگ رنگ می دهند. گوهر کشف شده در گرینلند به قدری چشمگیر به چشم می رسید که هیچ کس انتظار نداشت که این جواهر در جواهرات کاربرد دارد. پس از کشف کانسار با مواد معدنی خاکستری سبز در ماداگاسکار، همه چیز تغییر نمود.

مرواریدهای زیبا با ورود جسم خارجی به پوسته نرم تنان خوشحال می شوند. در میان مرواریدهای کرم یا سفید معمول، نمونه های رنگی بسیار کمیاب می باشد. سایه نقره ای سرب نشانه یکی از با ارزش ترین گونه ها می باشد.

سنگ-خاکستری

سنگ های زینتی به رنگ خاکستری

یاس تزئینی گزینه های رنگی زیادی دارد. خاکستری می تواند نونکین، اورسک، Revnevskaya، و همچنین hornfels و irnimite باشد. خاکستری نونکینگن با سایه های سفید یا زرد، نام این نوع از سپرده در آلمان گرفته شده است.

ایرنیمیت با رگه هایی از رنگ آبی یا آبی روشن روی یک سطح استیل یا خاکستری نارنجی منحصر به فرد است. یک ویژگی بارز از یاس Ravnevskaya یک نوار سبز و سفید و نقره ای است.

در سطح اورسک، نوارهای قرمز مومی با نوارهای سبز و خاکستری متناوب هستند. رنگ هورنفل قهوه ای مایل به خاکستری است. Emery نوعی سنگ بنای گرانبها می باشد. سنگ سیاه و سفید خاکستری به عنوان ماده ساینده و آسیاب مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص رنگ با سنگهای خاکستری

  • روانشناسان رنگ خاکستری را رنگی خنثی و متعادل می دانند.
  • چنین طلسم هایی توسط افراد جدی و هدفمند انتخاب می شوند.
  • جواهرات برای سبک کسب و کارهایی که می خواهند سلیقه خود را تأکید نمایند بدون انصراف شرکا از مسائل مهم مناسب می باشند.
  • سایه های استیل تیره را افرادی ترجیح می دهند كه كاملاً به صحت انتخاب اطمینان داشته باشند و دارای شخصیتی جامد باشند.
  • نقره ای مایل به آبی روشن، انتخاب رویاپردازان، نمایندگان مشاغل خلاق می باشد که نیاز به شهود دارند.
  • از ویژگی های منحصر به فرد بلورهای دودی، خلاص شدن از بدن از اضافات می باشد. بنابراین، متخصصان لیوتراپی توصیه می کنند برای کسانی که قصد دارند از شر اضافه وزن خلاص شوند از جواهرات استفاده کنند. چنین حرز را در تخریب پلاک های کلسترول ترویج می کند.

دیدگاهتان را بنویسید