مقالات

رنگ درمانی با سنگ های نیلی

رنگ-درمانی-با-سنگ-نیلی

رنگ درمانی با سنگ های نیلی

نیلی ترکیب آبی و بنفش می باشد. رنگ آسمان نیمه شب عمیق است. این رنگ نماد مرز عرفانی حکمت، تسلط داشتن و تحقق معنوی است. رنگ درمانی با سنگ نیلی با قدرت خود شما را به عالم دیگر متصل می نماید. در صورتی که آبی رنگ ارتباط با دیگران است. نیلی آبی را به داخل می کشد تا به منظور افزایش تفکر شخصی دید و بصیرت عمیق و درک فوری و سریع را فراهم آورد. در صورتی که آبی می تواند سریع باشد. نیلی تقریبا به شکل آنی است.

مخترعان از مهارت های نیلی برای الهامات به کار می برند. که به نظر می رسد از داخل آبی بیرون آمده است. همچنین رنگ نیلی زمانی که افسرده باشید اثر منفی می تواند منتقل دهد. به این دلیل خلق و خو را بدتر می کند. این رنگ ارتباط بسیار قوی با مراسم عصر نو و مراسم سحر و جادو دارد. که می توان در رنگ درمانی با سنگ نیلی از آن بهرمند برد.

روانشناسی رنگ درمانی با سنگ نیلی

مطابق با روانشناسی رنگ نیلی، خواص رنگ درمانی با نیلی به ۴ دسته تفسیم می گردند:

  • بینش و بصیرت و مراقبه با رنگ نیلی

بر اساس روانشناسی رنگ نیلی این رنگ می تواند درک فردی از چیزها را بیشتر کند. و فرآیندهای ناخودآگاه مثل شهود و بینش را ترغیب و تقویت نماید. این به این معنی است که نیلی می تواند به گسترش آگاهی بیشتر از هر آن چه که شخص می داند کمک کند. همچنین حالت های دیگری از آگاهی را تقویت می نماید. در نتیجه رنگ خوبی برای مراقبه می باشد. نیلی رنگی است که با چاکرای ششم چشم سوم آجنا مقدار بالاتر از میان دو چشم قرار دارد.
این چاکرا با هوش و قدرت روانی سروکار دارد. و چشم درون و بیرون ما را باز می نماید. همچنین در گذشته باستان گفته شده است که رنگ نیلی با درونی ترین بخش هر انسان یعنی ضمیر ناخودآگاه یا روح معنوی ارتباط دارد. در نتیجه نیلی رنگ بسیار مناسبی برای مدیتیشن است.
  • کمال و بی عیب و نقص بودن

نیلی رنگی است که مربوط به از خودگذشتگی و کمک به دیگران است. بی طرفانه و منصف بودن را پیشنهاد می دهد. این رنگ یک صفت عمیق دارد که حکمت و قدرت را منتقل می کند.

رنگ-درمانی-با-سنگ-نیلی

  • ساختاری بودن رنگ نیلی

این یک رنگ سازمان یافته و آرایش دار است. فقدان سازمان آن را از تعادل خارج می نماید. همچنین با آداب و رسوم و تشریفات همراه است. و به همین علت بصورت گسترده ای در بافت عصر جدید مورد استفاده قرار می گیرد. از جنبه های منفی برای نیلی عبارتند از عدم توانایی برای کار بدون سازمان، و همچنین انطباق و وابستگی بیش از حد به سنت می باشد. همچنین نیلی به دین و سنت های مذهبی و یا اقتدار مربوط شود. به عنوان مثال نیلی رنگ رسمی تر آبی می باشد.

  • تحریک قوه هنر با نیلی

نیلی قسمت خلاق مغز را تحریک می نماید. این مورد می تواند به تفکر ۳ بعدی کمک کند. در بین هنرها، نیلی اغلب به تئاتر مرتبط است. همچنین دارای خصیصه های نمایشی می باشد. افرادی که بیش از حد از نیلی به کار می برند. ممكن است بسیار آدم های چشمگیر و نمایشی باشند.

موارد تاثیر گذار استفاده از رنگ نیلی در زندگی:

  • تمرکز بر مسائل شخصی
  • برای توسعه بصیرت
  • جهت گذر از زندگی روزمره، یک راه مدرن و جالب بدور از رویارویی با مشکلات
  • تنهایی و ارتباطات درونی

سنگ های نیلی مرتبط با متولدین ماه ها

نیلی یک پرتو رنگی نرم می باشد که به منظور درون نگری ساخته شده است. و کریستال های این رنگ می توانند به شما در جستجوی عقلانیت خیلی بسیار زیاد یاری کنند. نیلی رنگ فضیلت و کمال می باشد. نیلی بر اساس چرخه رنگ های زندگی در طبیعت رنگ متولدین بهمن ماه (20 ژانویه تا 18 فوریه) است. سنگ های جواهری نیلی رنگ نادر و با ارزش می باشند.

سنگ های نیلی رنگ ترکیبی از بینش پرتوهای بنفش همراه با اعتماد پرتو آبی خالص هستند. آن ها می توانند به شما در پیدا کردن راه خود فراتر از هوشیاری کمک کنند. رنگ نیلی را در طیف های مختلف بنفش و آبی می توان دید. ما در این جا خواص انرژی ۳ طیف از سنگ های نیلی معمولی، تیره و روشن را بیان می نماییم.

رنگ-درمانی-با-سنگ-نیلی

رنگ درمانی با سنگ نیلی

کریستال های نیلی سنگ هایی زیبا و قدرتمند می باشند. که به شما آگاهی و درک از روابط پیچیده را می دهند. همچنین نیلی رنگ قضاوت و زندگی طولانی می باشد. گوهرها و سنگ های نیلی درب را به ناخودآگاه باز می کنند. که نمادی از پل میان محدود و بی نهایت می باشد. آن ها بعنوان راهنما برای دانش مربوط به عالم هستى کاربرد دارند. بهترین سنگ نیلی سنگی مثل لاجورد یا همان لاپیس لازولی است.

خواص سنگ ها و کریستال ها با رنگ نیلی تیره

سایه عمیق و تاریک تر از نیلی ما را به خرد یکتای پرتو های بنفش تیره اما با ارتباط و پیوند با آبی پهناور نزدیک می کند. از جادوی نیلی تیره زمانی استفاده نمایید. که نیاز به باز کردن درب ها یا شکستن موانع دارید و نیز حقیقتی را که فقط روح شما می تواند درک کند را ببینید. نیلی تیره رنگ صداقت است و نیرنگ ها را آشکار می کند. در رنگ درمانی با سنگ های نیلی سنگ تانزانیت نیلی رنگ در زمینه دفع و باطل کردن طلسم بسیار قدرتمند است. اگر شما به دنبال درک درستی از جایگاه خود در جهان هستید، یک کریستال نیلی تیره می تواند راهنمای شما باشد. پرتوهای نیلی پررنگ بهترین پرتوهای طی الارض دینی و معنوی هستند. هنگامی که اهداف شما شامل توسعه تسلط بر مفاهیم و تمرین های معنوی شما می باشد، باید در جستجوی یک کریستال تیره رنگ نیلی باشید.

رنگ درمانی با سنگ نیلی روشن

هنگامی که نیلی روشن تر در کریستال هایی مثل سودالیت و یا فلوریت پخش می شود. پرتو های آن خاصیت اتصال (به عالم بالاتر) می گیرند. مشابه این قدرت در سنگ های قیمتی آمیتیست با رنگ بنفش وجود دارد. تفاوت استفاده این ۲ از لحاظ درجه و قصد و نیت است. در حالی که آمتیست قدیم را به جدید متصل می نماید. نیلی روشن ما را به جهان طبیعی متصل می کند. و به ما در درک این ارتباط کمک می کند. برای حفظ ارتباط طبیعی با زندگی، آگاه بودن از جایگاه معنوی خود در هستی و روح و ذهن خود را متصل نگه داشتن، از یک بلور (سنگ جواهر) کمرنگ نیلی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید